Paul McCartney dla JBL (wideo)

3 Komentarze
0 Zdjęć
Sobota, 25-02-2012

Legenda rocka Sir Paul McCartney jest gwiazdą drugiego etapu kampanii reklamowej dla marki JBL, „Hearth the Truth”. Po grupie Maroon 5 i hinduskim kompozytorze muzyki filmowej - A.R. Rahman, przyszedł czas na exBeatles. Obecność znanych muzyków to efekt obietnicy złożonej użytkownikom JBL, usłyszenia muzyki dokładnie tak, jak stworzyli ją artyści.

Globalna kampania reklamowa „Hear the truth” wystartowała we wrześniu 2011 roku, jej pierwszymi bohaterami był zespół Maroon 5. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na jakość brzmienia, a udział w niej biorą artyści, którzy pragną, by ich fani słyszeli ich muzykę tak, jak jej twórcy pragnęli ją stworzyć.

Udział McCarthney’a to ukłon w stronę miłośników rock’n’rolla i świadectwo wpływu jaki marka JBL wywiera na muzyków i ich fanów. W nowym spocie reklamowym Sir Paul McCarthney wykonuje swój najnowszy singiel „My Valentine”, pochodzący z albumu “Kisses on the Bottom”. Premiera klipu odbyła się podczas tegorocznej ceremonii rozdania nagród GRAMMY w Los Angeles.

JBL to firma z 65 letnią tradycją na rynku audio. Jako pierwsza stworzyła system dźwiękowy przeznaczony do instalacji w kinach. W innowacyjny sposób nagłośniła topowe festiwale muzyczne w tym Woodstock. Obecnie systemy spod znaku JBL zamontowane są w najsłynniejszych halach koncertowych, sportowych i innych na całym świecie

W tym roku w reklamach pojawią się również inni znani artyści.

MB

  • Niedz., 26-02-2012 marta
    koleś jest zajebisty ;)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 27-02-2012 Gość
    mam w moim małym studiu odsłuch troszkę lepszy niż jbl i jakoś ta jego muzyka nie zachwyca
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 05-03-2013 Pati
    marta (Niedz., 26-02-2012) napisał:

    koleś jest zajebisty ;)

    zgadzam sie
    Odpowiedz Zgłoś