Koszulki, czapki, szaliki, napoje energetyczne – oferta sklepów należących do klubów sportowych nieustannie się poszerza. Jeden z ciekawszych kierunków obrało właśnie Paris Saint Garmain, planując sprzedaż czerwonego wina sygnowanego nazwiskiem Beckhama.
Negocjacje z producentem wina z Côtes de Bourg już trwają. Klub ma nadzieję, że umowę sfinalizuje w marcu, a wino Chateau Beckham zacznie sprzedawać jeszcze w tym roku. Dystrybuowane będzie ono w restauracjach, barach oraz sklepach klubowych. Etykiety, które zaprojektują Francis Lamblin, będą prezentować wizerunek graczy.
Niełatwo zdecydować, czy plany klubu piłkarskiego to efekt trwającej we Francji Beckham-manii czy mody na posiadanie własnej marki wina. Co dopiero wypuszczenie na rynek linii win ekologicznych zapowiedział Brad Pitt, dołączając tym samym do szerokiego grona celebrytów działających w branży winiarskiej.
Na kupno własne winnicy David Beckham zdecydował się stosunkowo wcześnie. Wielkim fanem trunku stał się będąc piłkarzem Realu Madryt. Ta pasja pięć lat temu zaowocowała nabyciem winnicy w Napa Valley w Kalifornii. Był to, trzeba przyznać oryginalny, prezent dla świętującej swoje urodziny Victorii.
MM