Paprocki&Brzozowski for Reserved

24 Komentarze
5 Zdjęć
Poniedziałek, 28-01-2008

Paprocki&Brzozowski for Reserved Brytyjski magazyn Vogue o kolekcji Moschino napisał, że najtrafniejszym skojarzeniem z marką są pretty girls and happy times. Urocze dziewczyny i szczęśliwe momenty idealnie pasują również do opisu kolekcji Paprocki&Brzozowski for Reserved, o której autorzy mówią, że powstała z inspiracji kobietą w stanie zakochania.

Skojarzeń z domem mody Moschino jest tu zresztą więcej, ale w żadnym razie nie można doszukać się naiwnego naśladownictwa. Polski duet nigdy zresztą ślepo nie podążał za panującymi sezonowymi trendami i konsekwentnie wyznawał wypracowaną przez lata własną estetykę i styl. Za jeden z największych sukcesów współpracy projektantów z firmą Reserved uważam oddanie owej estetyki w przeznaczonej na masową sprzedaż kolekcji.

Sygnowana nazwiskami Paprocki&Brzozowski limitowana linia ubrań Reserved to apologia kobiecości w uroczym, letnim wydaniu. Bardzo spójna kolekcja jest nowoczesną adaptacją klasycznych fasonów i ładną mieszanką elegancji z nonszalancją. Główną i najbardziej efektowną rolę na zeszłotygodniowym, premierowym pokazie odegrały sukienki. Królowały wiosenne fasony, delikatne, zwiewne tkaniny i letnie kolory: ecru, beże, biel, zgaszone róże, zawsze pasująca czerń i uniwersalne szarości. Motywem dominującym są falbanki, całe ich mnóstwo, w różnych formach i miejscach i zawsze dodające dziewczęcego uroku. Ma być przede wszystkim zmysłowo i seksownie.

Quasi sportowe szorty i letnie kombinezony są wyjątkowo szykowne, dzienne, garniturowe elementy nie mają nic wspólnego ze sztywnym biurowym mundurkiem, a linia wieczorowa daleka jest on nadętej powagi. Luz idzie tu w parze z elegancją w taki sposób, że nie jest ani przesadnie młodzieńczo, ani przesadnie poważnie.

Prawdziwy sprawdzian będzie miał miejsce w marcu, gdy kolekcja Paprocki&Brzozowski for Reserved trafi do wybranych sklepów sieci. Miejmy nadzieję, że test wypadnie pomyślnie i czeka nas kontynuacja tego typu współpracy z kolejnymi, polskimi projektantami.

Paprocki&Brzozowski for Reserved

Paprocki&Brzozowski for Reserved

Paprocki&Brzozowski for Reserved

Paprocki&Brzozowski for Reserved

AW

  • Niedz., 03-02-2008 marishka
    'apologia kobiecości' ok jak najbardziej pasuje to do przesłania ale czy bez przesłania dobrze się prezentuje... no nie wiem. A jak mam wątpliwości to nie wyjmuje portfela xD
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 11-02-2008 gość
    gość (Poniedziałek, 28-01-2008) napisał:



    Tak czy siak jakość ciuchów rederved jest tragiczna. Zbiegają się i zmieniają kolor po pierwszym praniu



    jakosc reserved i HM jest tragiczna. Za kazdym razem jak cos tam kupie, to zaluje. A ta kolekcja, hmm, jak kolekcja. Nic do mnie nie przemawia. A w szczegolnosci rozowa keicka z falbankami i blyszczacym (??) materialem??
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 11-02-2008 gość
    gość (Środa, 30-01-2008) napisał:



    Już widzę te wszystkie Polki pracujące w poważnych biurach, studentki na wydziałach w tych wszytskich falbankach, różach na głowie, różowych odblaskowych sukienkach, bufiastych rękawach lub paradujące w tym po ulicach. Mieszkam we Wrocławiu i ne znam żadnej osoby która ośmieliłaby się tak wygłupiać wkładając takie przebrania (bo różowa odblaskowa sukienka z falbankami nie jest dla mnie ubraniem). Zero klasy, zero stylu.




    ej, no Doda to ubierze :D
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 11-12-2008 gość
    Cześć,
    Jest akcja, konkurs dla kreatywnych i mających coś do powiedzenia
    Paprocki&Brzozowski, Dawid Woliński, Viola Śpiechowicz, One Eighty, Ola Osadzińska
    już zaprojektowali nadruki na koszulki do konkursu KREUJ IDEE kampanii RyzyKOchania.
    Będzie sesja zdjęciowa dla zwycięzców, nagrody, wizażyści i kawałek wielkiego świata mody.
    Zainteresowani? Wpisz kreuj idee w google i dowiedz się więcej!!
    Udanego projektowania i powodzenia w konkursie!
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3