Okulary od Google debiutują na wybiegu

7 Komentarzy
32 Zdjęcia
Środa, 12-09-2012

Na trwającym właśnie New York Fahion Week głównymi bohaterkami są premierowe kolekcje najlepszych projektantów i domów mody. NYFW to wyrocznia nadchodzących trendów sezonu. Kreatorzy zaskakują nowymi wzorami, krojami, kolorami oraz materiałami. Diane von Furstenberg poszła jednak o krok dalej i zrewolucjonizowała pokaz kolekcji na wiosnę 2013. Wszystko za sprawą gadżetu od firmy Google. Modelki prezentujące nową linię odzieżową założyły okulary, będące najnowszym produktem giganta z Moutain View.

To nie są zwykłe okulary. Już samym designem przypominają te noszone przez jednego z bohaterów filmu ''Star Trek''. Oprócz takich funkcji jak filmowanie wysyłają też wiadomości tekstowe, robią zdjęcia służą i do nawigacji. Projektantka użyła okularów jako elementu kolekcji dobierając odpowiedni kolor oprawek do strojów, ale przede wszystkim wykorzystała je do transmisji tego co działo się na wybiegu oraz do dokumentowania przygotowań za kulisami. Von Furstenberg chciała w ten sposób ukazać modę z nowej, innowacyjnej perspektywy. Nagrania, które zarejestrowały okulary oraz zdjęcia przez nie wykonane będzie można zobaczyć w formie filmu ''DVF Through Glass" już od 13 września.

Ci, którzy zapragnęli posiąść okulary Google będą musieli na nie długo poczekać. Znana jest już co prawda orientacyjna cena (ok. 1500 dolarów za parę), ale do sprzedaży produkt ma trafić dopiero w 2014 roku.

/>
/>

EM