Nowy trend: luksusowe marki dla linii lotniczych

3 Komentarze
8 Zdjęć
Niedziela, 25-08-2013

Dotarcie do miejsca docelowego to dziś zbyt mało dla klientów linii lotniczych. Obecnie podróże, jak i wszystko inne z nimi związane, muszą zasługiwać na określenie ich mianem glamour. W końcu nie bez powodu luksusowe marki coraz częściej stają się partnerami właśnie linii lotniczych.

Wydaje się, że współpraca linii lotniczych z luksusowymi markami ogranicza się do projektowania mundurów dla stewardess. Najlepszym przykładem jest tu Vivienne Westwood i jej "kolekcja" stworzona na potrzeby Virgin Atlantic. Linie po ponad 10 latach postanowiły zmienić ubiory stewardess i nawiązać długoterminową współpracę z projektantem sprzeciwiającym się rutynie. Trafiło więc na odważną Vivienne Westwood.

Fińska marka Marimekko nawiązała z kolei współpracę z liniami Finnair. Ta nie obejmuje jednak mundurów obsługi, a kolekcji tkanin i zastawy stołowej. To najlepszy dowód, że luksusowe marki oferują liniom lotniczym większe wsparcie niż tylko projekty strojów. Często dla pasażerów przygotowywane są limitowane kolekcje dodatków czy biżuterii. Fabergé, producent biżuterii, opracował kolekcję dla klientów firmy VistaJet.

W ramach firm współpracujących z liniami lotniczymi nie zabrakło oczywiście tych, które wliczają się do branży gastronomicznej. Od początku ubiegłego roku partnerem linii British Airways jest marka Twinings. Przygotowana przez nią mieszanka herbaty opracowana została do spożywania jej właśnie na wysokości 10 km. Linie Air France zadecydowały natomiast, że osoby korzystające z klasy biznesowej przez osiem miesięcy będą jadać to, co przygotuje szef kuchni Michel Roth.

Wśród marek partnerujących liniom lotniczym wymienić można także kosmetyczną Dr. Hauschka (Virgin Atlantic) czy sieć hotelową Westin (linie Delta). Ciężko powiedzieć, kto bardziej na tym korzysta. Linie lotnicze nie straciłyby klientów tylko dlatego, że nie oferują dań od znanych na całym świecie kucharzy. Niewątpliwie jednak współpraca z luksusowymi markami poprawia ich reputację, a konkretniej - czyni podróż bardziej luksusową, a więc i wartą swojej ceny.

MM

Nowy trend: luksusowe marki dla linii lotniczych

Luksusowe marki dla linii lotniczych. Fabergé + VistaJet

  • Nowy trend: luksusowe marki dla linii lotniczych
  • Nowy trend: luksusowe marki dla linii lotniczych
  • Nowy trend: luksusowe marki dla linii lotniczych
  • Nowy trend: luksusowe marki dla linii lotniczych
  • Nowy trend: luksusowe marki dla linii lotniczych
  • Nowy trend: luksusowe marki dla linii lotniczych
  • Nowy trend: luksusowe marki dla linii lotniczych
  • Nowy trend: luksusowe marki dla linii lotniczych
  • Pn., 26-08-2013 Gość
    Nie korzystajcie z tego rzekomego doładowania ! To wirus !
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 30-08-2013 Gość
    Tylko do końca wakacji doładowanie tel. za darmo.
    Pospiesz się i skorzystaj zanim skończą się wakacje !
    tr.im/4bkhm
    Odpowiedz Zgłoś
  • Niedz., 15-09-2013 sdfwe
    Jeśli chcecie odczytać wiadomości znajomego z FB to zobaczcie sobie tą aplikację:
    Skopiuj w okno przeglądarki: daa.pl/4wyr :D POLECAM :D
    Odpowiedz Zgłoś