Nowojorski Hilton rezygnuje z usługi room servce

0 Komentarzy
7 Zdjęć
Piątek, 07-06-2013

Nowojorski Hilton Midtown, położony w samym sercu Time Squere ogłosił, że zamierza zawiesić usługę room service. Koniec więc ze śniadaniem dostarczanym prosto do pokoju! Zamiast tego hotel planuje otworzyć restaurację, w której będzie można zamówić i szybko dostać „coś na ząb”. Tylko dlaczego w luksusowym hotelu odbiera się klientom prawo do wygody, za którą słono zapłacili?

Podobne praktyki wprowadził już w październiku Hilton Hawaiian Village zainspirowany zapewne Grand Hyatt na Manhattanie, w którym od kilku lat zamiast 24 godzin na dobę room service działa jedynie do 23.00, ponieważ jest to niezwykle obciążające dla hotelowego budżetu i generuje wysokie koszty pracy. 

Klienci, którzy oszczędzają pieniądze na pobyt „w luksusach”, chcą być rozpieszczani i mieć prawo do dodatkowego ręcznika czy posiłków w pokoju, bez przymusu wychodzenia do restauracji.

Jeśli taka tendencja będzie się utrzymywała, warto zapytać, co definiuje hotele o luksusowym statusie oprócz wysokich kosztów noclegu?

MB

Nowojorski Hilton rezygnuje z usługi room servce

Nowojorski Hilton rezygnuje z usługi room service

  • Nowojorski Hilton rezygnuje z usługi room servce
  • Nowojorski Hilton rezygnuje z usługi room servce
  • Nowojorski Hilton rezygnuje z usługi room servce
  • Nowojorski Hilton rezygnuje z usługi room servce
  • Nowojorski Hilton rezygnuje z usługi room servce
  • Nowojorski Hilton rezygnuje z usługi room servce
  • Nowojorski Hilton rezygnuje z usługi room servce