Nowa tożsamość marki Coccinelle

0 Komentarzy
7 Zdjęć
Piątek, 30-09-2011

Nowa tożsamość marki Coccinelle

Coccinelle Identity to nowa linia torebek, która w szczególny sposób podkreśla tożsamość marki. Wspólną cechą dodatków jest powielona litera C – symbol Coccinelle. Geometryczny kształt i powielenie tworzą na powierzchni dodatku rodzaj ozdobnej siatki. Torebki dostępne są w rozmaitych wykończeniach: z miękkiej skóry, zamszu lub tkaniny skontrastowanej ze skórzanymi elementami. Wszystko utrzymane w naturalnych, stonowanych odcieniach. W palecie barw pojawia się sporo brązów i granat. Nową tożsamość budują cztery linie toreb i akcesoria. Wśród nich modele dzienne i sportowe.

To nie koniec nowości Coccinelle. W torbach z logowanej edycji jest broszura, a na niej kod, który daje dostęp do specjalnie stworzonej strony internetowej. Na zalogowanych czeka szereg atrakcyjnych niespodzianek.

Ceny:
Torebki: od 1 110 zł do 1 640 zł
Portfele: od 480 zł do 530 zł

http://www.coccinelleidentity.com/

Nowa tożsamość marki Coccinelle

Nowa tożsamość marki Coccinelle

Nowa tożsamość marki Coccinelle

Nowa tożsamość marki Coccinelle

Nowa tożsamość marki Coccinelle

Nowa tożsamość marki Coccinelle

AW