Duet Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, powszechnie znany jako Bohoboco, prezentuje swoją najnowszą kampanię kolekcji wiosna-lato 2012.
Nowy sezon przynosi jedną zasadniczą zmianę. Modelki. Marka Bohoboco od początku swojego istnienia związana była z fotografem Marcinem Kempskim i modelką Alex z Rebel Models. Kolekcję wiosna-lato konsekwentnie uwiecznia Kempski. Pozuje mu natomiast nowa twarz marki – Magdalena Jasek z agencji FreeModels. Porcelanowa cera, piegi i rude włosy zauważone zostały na międzynarodowej arenie. Jasek może się pochwalić lookbookiem zrobionym dla domu mody Alexander McQueen.
W kwestii stylistyki samej kolekcji, Gilbert Lach i Owczarek pozostają na coraz bardziej ugruntowanej i rozpoznawalnej estetycznej drodze. Króluje minimalizm i monochromatyzm. Na czołowe kolorystyczne pozycje wysuwają się beż, biel i czerń. Obok charakterystycznych dla Bohoboco swobodnych drapowań, uwagę przyciągają proste, niemal geometryczne linie i cięcia. Wyraziste krawiectwo, które cieszy się w Polsce coraz większym powodzeniem.
I jeszcze jedna, bardziej biznesowa, niż artystyczna zmiana. Bohoboco rozpoczęło współpracę z agencją PR Black&White, która od niedawna dba o wizerunek i promocję marki. Wśród polskich twórców mody, zwłaszcza tej młodej i początkującej taka współpraca to rzadkość. Tym bardziej czekamy na kolejne kroki duetu, o którym mówi się, że jest wyjątkowo cennym odkryciem ostatnich lat.
Kampanię jesień-zima 2011/2012 można zobaczyć tutaj.
Kampanię wiosna-lato 2011 można zobaczyć tutaj.
http://www.bohoboco.com
AW