Najcenniejsze polskie gwiazdy

7 Komentarzy
10 Zdjęć
Wtorek, 31-07-2012

Tegoroczny ranking najlepiej wycenianych celebrytów zdominowali sportowcy. W pierwszej dziesiątce gwiazd najcenniejszych dla reklamodawców znalazło się 4 piłkarzy, tenisistka oraz koszykarz. Numer jeden zestawienia to Agnieszka Radwańska. Dobra passa na kortach przełożyła się na jej reklamową wartość. ''Isia'' podpisała właśnie kontrakt z firmą Amica a przedtem była twarzą proszków Ariel, kosmetyków Oriflame oraz brała udział w kampanii ''Pij mleko będziesz wielki''. Wartość reklamowa Radwańskiej szacowana jest na ponad 850 tys. zł. Tyle za udział w kampanii reklamowej mógłby dostać także Marek Kondrat (miejsce drugie w rankingu) od lat promujący ING. W skali roku wycena wizerunku sportsmenki wzrosła dwukrotnie, a aktora - o prawie 260 tys. zł.

Kolejne cztery miejsca należą do reprezentantów w piłkę nożną. Ich wartość marketingowa wzrosła zarówno przed jak i po Euro 2012. Robert Lewandowski wystąpił w kampaniach Coca-Coli i Gilette, Jakub Błaszczykowski -  McDonalda, Biedronki i Bossa, a Wojciech Szczęsny - Pepsi. Swoją wysoką pozycję w rankingu Przemysław Tytoń (miejsce szóste) zawdzięcza obronie rzutu karnego w meczu Polska - Grecja.

Na miejscu siódmym znalazł się Tomasz Lis. Wartość reklamowa dziennikarza wzrosła przez rok o 75 tys. zł i teraz wynosi 64 tys. Ubiegłoroczny lider rankingu Szymon Majewski spadł na pozycję ósmą, tracąc tym samym ok. 150 tys. zł. Numerem dziewięć został Marcin Gortat, a pierwszą dziesiątkę zamyka Kuba Wojewódzki (60 tys. zł).

Cały ranking znajdziecie tu.

EM

Najcenniejsze polskie gwiazdy

Agnieszka Radwańska

  • Najcenniejsze polskie gwiazdy
  • Najcenniejsze polskie gwiazdy
  • Najcenniejsze polskie gwiazdy
  • Najcenniejsze polskie gwiazdy
  • Najcenniejsze polskie gwiazdy
  • Najcenniejsze polskie gwiazdy
  • Najcenniejsze polskie gwiazdy
  • Najcenniejsze polskie gwiazdy
  • Najcenniejsze polskie gwiazdy
  • Najcenniejsze polskie gwiazdy
  • Wt., 31-07-2012 gość
    zapomnieliście wspomnieć o kontrakcie z firmą Lays Wojtka Szczęsnego
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 31-07-2012 Gość
    Takim to dobrze . pracują na swoją dostatnią przyszłośc ale musza mieć zdrowie.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 31-07-2012 Kama
    Wybrańcy losu.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 31-07-2012 Gościek
    Wartość reklamowa dziennikarza wzrosła przez rok o 75 tys. zł i teraz wynosi 64 tys.
    To znaczy
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 01-08-2012 Gość
    Przeciez to wszystko porabane reklama reklama reklama . SWiat oszalał.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 09-08-2012 Gość
    Gościek (Wt., 31-07-2012) napisał:

    Wartość reklamowa dziennikarza wzrosła przez rok o 75 tys. zł i teraz wynosi 64 tys.

    To znaczy



    To znaczy ze w zeszlym roku jak bys go zatrudnil do reklamy to on by ci jeszcze doplacil za to 11 tys zl ;]
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 21-08-2012 nie
    Precz z reklamami!
    Odpowiedz Zgłoś