Mocny, lwi akcent w kampanii reklamowej i twarz Kirsten Dunst to zwiastun pojawienia się nowego zapachu w gamie Bvlgari.
Mon Jasmin Noir jest kompozycją bardzo kobiecą, intymną a zarazem obdarzoną nowoczesnym charakterem. Marzeniem twórców, Oliviera Polge’a i Sophie Labbé, było stworzenie zapachu, który każda kobieta będzie mogła uznać za „swój”. Czy im się udało?
Zapewne nie każda kobieta odnajdzie swój ideał w kwiatowej kompozycji, w dodatku wzmocnionej intensywniejszymi akcentami, ale ciekawostką jest fakt, że o różnych porach dnia można zaobserwować różne „twarze” zapachu: jest delikatny o świcie, w południe pojawiają się cieplejsze akcenty a zmysłowe i głębokie wonie pojawiają się o zmierzchu – dokładnie jak w przypadku prawdziwych kwiatów jaśminu. Jest więc szansa, że w którymś momencie zapach spodoba się nawet sceptyczce.
Wśród nut zapachowych znalazły się nuty cedru, konwalii, jaśminu Sambac, piżma i nuty drzewne. Flakon z kolei jest wariacją na temat czarnej buteleczki Jasmin Noir – jest krystaliczno-perłowy, ozdobiony czarną wstążką z organzy.
Ceny:
EDP 25 ml - 189 zł
EDP 50 ml - 336 zł
EDP 75 ml - 436 zł
Do kupienia w autoryzowanych perfumeriach.
MO