30 lat na rynku, systematycznie otwierane nowe butiki na całym świecie, limitowane kolekcje, współpraca z artystami, sędziowanie w popularnym programie „Project Runway” i dziesiątki doskonale odebranych kolekcji.
Michael Kors ma powody do zadowolenia. Ubrania i dodatki jego autorstwa uwielbiają i chętnie kupują miliony kobiet na świecie. Do grona wielbicielek talentu projektanta należy również Pierwsza Dama Ameryki, Michelle Obama, która w kreacji Korsa świętowała zwycięstwo męża w wyborach prezydenckich.
Projektantowi przybył właśnie kolejny powód do dumy.
Koniec roku 2012 nieubłagalnie nadchodzi. Zaczynamy zatem czas wszelkiego rodzaju podsumowań. Na pierwszym miejscu listy najczęściej wyszukiwanych w internecie marek modowych – zdaniem należącej do Microsoft wyszukiwarki Bing.com - znalazł się właśnie Michael Kors. Amerykanin wyprzedził takie giganty jak: Louis Vuitton, Gucci (numer jeden roku 2011), Ralph Lauren, J.Crew, Chanel, Prada, Juicy Couture, Burberry i Tory Burch – która zamyka najpopularniejszą dziesiątkę.
W Polsce w nowości od popularnego Michaela Korsa można zaopatrzyć się w warszawskiej Galerii Mokotów.
AW