Mercedes liderem w segmencie Premium

21 Komentarzy
15 Zdjęć
Poniedziałek, 05-03-2012

Wygląda na to, że niemieckiemu koncernowi kryzys nie jest straszny. Mimo trudnych czasów dla rynku motoryzacyjnego, to właśnie Mercedes-Benz Polska na lokalnym podwórku ugrał najwięcej.
 
Według danych Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców sprzedaż nowych samochodów osobowych w roku 2011 wyniosła zaledwie 277 430 sztuk,  czyli ok. 12,2% mniej niż w roku poprzednim.  Mercedes-Benz Polska utrzymał mocną pozycję na rynku uzyskując wynik 4862* rejestracji nowych samochodów, tym samym został liderem w klasie Premium w Polsce.

Największą popularnością wśród klientów cieszyły się trzy modele: Klasa C (827 szt.), Klasa E (862 szt.) i Klasa A (686 szt.). Dużymi sukcesami w tych trudnych czasach okazały się również kolejne generacje modeli: SLK, CLS, B i M. 

Na deser mamy dla Was wyjątkową reklamę nowego modelu Mercedes-Benz 2013 SL Roadster. Telewizyjna premiera spotu odbyła się podczas tegorocznej gali Oscarów, sami zobaczcie jak w ciągu 1 minuty można opowiedzieć historię serii SL Roadster.



Źródło CEPiK

MB

1 2 3