Max Mara inwestuje w akcesoria

0 Komentarzy
16 Zdjęć
Środa, 17-07-2013

Max Mara inwestuje w akcesoria i prezentuje nową torebkę JBag oraz kampanię z promującą ją Jennifer Garner

To współpraca wyjątkowa dla obu stron. Dla Max Mary, bo do tej pory nie angażowała gwiazd do swoich zdjęciowych sesji wizerunkowych. I dla 41-letniej Jennifer Garner, która po raz pierwszy została twarzą marki odzieżowej. „Ona jest prawdziwą kobietą i uosobieniem kobiety Max Mara, doskonale oddaje nasz wizerunek” – tak o nowej ambasadorce firmy mówił jej prezes Luigi Maramotti, podkreślając, że Garner to nie okładkowa gwiazda, ale kobieta z zasadami, zainteresowaniami oraz imponującym zawodowym i prywatnym dorobkiem. 

Jennifer Garner – prywatnie mama trójki dzieci i żona Bena Afflecka – nie uchodzi być może za ikonę mody, ale ma na koncie kilka wysoko ocenianych wystąpień na ważnych czerwonych dywanach. W kolekcjach Max Mara aktorka ceni wysoką jakość oraz podejście i szacunek do ponadczasowej klasyki, która poczucie luksusu wprowadza do codziennego życia kobiet.  

JBag to najnowszy model torebki Max Mara i propozycja, która ma spore szanse trafić do grupy ekskluzywnych dodatków sezonu. Kampania i sam produkt są odpowiedzią firmy na aktualne zapotrzebowanie rynku i następstwem wieloletnich przygotowań firmy. Konsumenci, którzy na skutek kryzysu nieco mniej wydają na luksusowe ubrania, nadal bardzo chętnie i coraz więcej inwestują w wysokiej jakości akcesoria. Inspirowany wyrafinowanym stylem lat sześćdziesiątych design JBag spełnia wymagania współczesnej klientki, która szuka dodatków nienagannej jakości i o ponadczasowym fasonie, które zamiast epatować logo znanych marek, zwracają uwagę oszczędną elegancją i wykonaniem świadczącym o solidnym rzemiośle. 

Max Mara już 10 lat temu przejmowała włoskie zakłady produkcyjne wyspecjalizowane w produkcji torebek i butów. Wtedy dodatki stanowiły jedynie marginalną część kolekcji, teraz stają się jej kluczowym elementem. To akcesoria i skórzane dodatki generują największe zyski najważniejszych domów mody. 

Hasło przewodnie nowej kampanii to „Timeless is now”. Razem z torebką na zdjęciu zobaczymy flagowy produkt marki: jasny, kaszmirowy płaszcz. Sesja – pięć ujęć, z czego trzy promują kolekcję jesień 2013, a dwa wiosnę 2014 - powstała w Nowym Jorku. Autorem zdjęć jest znany fotograf mody – Mario Sorrenti. Pierwsze publikacje pojawią się we wrześniowych numerach magazynów. Za JBag zapłacić będzie trzeba, w zależności od rodzaju skóry, od ok. 4600 zł.

AW

Max Mara inwestuje w akcesoria

Jennifer Garner dla Max Mara

  • Max Mara inwestuje w akcesoria
  • Max Mara inwestuje w akcesoria
  • Max Mara inwestuje w akcesoria
  • Max Mara inwestuje w akcesoria
  • Max Mara inwestuje w akcesoria
  • Max Mara inwestuje w akcesoria
  • Max Mara inwestuje w akcesoria
  • Max Mara inwestuje w akcesoria
  • Max Mara inwestuje w akcesoria
  • Max Mara inwestuje w akcesoria
  • Max Mara inwestuje w akcesoria
  • Max Mara inwestuje w akcesoria
  • Max Mara inwestuje w akcesoria
  • Max Mara inwestuje w akcesoria
  • Max Mara inwestuje w akcesoria
  • Max Mara inwestuje w akcesoria