Luksusowe marki rezygnują z krzykliwego logo

24 Komentarze
5 Zdjęć
Środa, 11-08-2010

Luksusowe marki rezygnują z krzykliwego logo

Wielkie domy mody i liczące się marki ściągają logo ze swoich produktów. Nadchodzi era luksusu bez rzucającej się w oczy metki. Trend pojawił się już jakiś czas temu i niektórzy wiązali go z kryzysem, który skierował klientów w stronę uniwersalnej i ponadczasowej klasyki oraz modowego, dalekiego od krzyczących metek minimalizmu. Trend jest coraz silniejszy i wygląda na to, że czekają nas sezony bez wielkiego logo.

Szefowie Gucci – marki kojarzonej z literą G wypisywaną na absolutnie wszystkim – przyznali niedawno, że dyskretniejsze podpisywanie zaczyna się coraz bardziej opłacać. Francois-Henri Pinault, szef francuskiej firmy PPR, która skupia luksusowe marki, stwierdził, że grupa zaczyna stawiać na wyrafinowanie i subtelność, zamiast na wielkie sygnatury. Ludzie zmienili swój stosunek do luksusu. To już nie wielka, lśniąca blacha ze słynnymi literami, czy multiplikowany podpis projektanta. Klienci chcą nienagannej jakości i skromnej, tradycyjnie pojmowanej elegancji. Wyraźnie widać zmieniające się tendencje wśród zamożnych kupujących.

Oczywiście nie ma się co łudzić, że wielkie marki zrezygnują z wielkiego logo. Azja (i niektóre polskie gwiazdki) nie są w stanie obejść się bez widocznej metki. Z całą pewnością jednak mniej markowej krzykliwości będzie na wybiegach i w europejskich butikach. Z nadzieją, że trend podchwycą Polacy, mocno kibicuję dyskretnemu luksusowi. 

Źródło: Telegraph

Luksusowe marki rezygnują z krzykliwego logo

Luksusowe marki rezygnują z krzykliwego logo

Luksusowe marki rezygnują z krzykliwego logo

Luksusowe marki rezygnują z krzykliwego logo

Zdjęcia: Forum

AW

  • Czw., 12-08-2010 gość
    gość (Środa, 11-08-2010) napisał:



    Już od dawna luksusowe marki maja podział na tansze ubrania z duzym logo. Im mniejsze logo lob jego brak tym droższa rzecz. tylko wiesniaki chodza z big konikiem czy krokodylkiem, polo lacoste z krokodylkiem jest 2x tansze niz bez za to materiał jest 2x lepszy. Tylko w polsce na razie same ze znaczkami sa. wies tanczy i spiewa.


    ciekawe, musze zwrocic na to uwage
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 12-08-2010 gość
    nie cierpie wielkich logo, krat burberry i wszzystkich tych rozpoznawalnych znaczków wielkich marek. never.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 13-08-2010 gość
    gość (Środa, 11-08-2010) napisał:



    Nigdy nie kupowałam towaru zwielkim logo , uważam że to bardzo topornie wygląda , i nie elegancko . Elegancka kobieta nigdy nie założy bluzki z wielkim logo na przodzie , trochę smaku i gustu kobiety trzeba mieć .


    zgadzam się. ja lubię markowe rzeczy, od dobrych projektantów, ale nie założyłabym np bluzki z ogromnym logo. Po prostu czułabym się wtedy jak "straszna wieśniara"
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 18-08-2010 gogo
    inka z BuySmart.pl ! (Czwartek, 12-08-2010) napisał:

    Ale zastanawiam się skąd pani ze zdjęcia ma taki wózek :P


    No przecież też markowy. Poszukaj sobie Maclaren Burberry.
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3