Luksusowe marki rezygnują z krzykliwego logo

24 Komentarze
5 Zdjęć
Środa, 11-08-2010

Luksusowe marki rezygnują z krzykliwego logo

Wielkie domy mody i liczące się marki ściągają logo ze swoich produktów. Nadchodzi era luksusu bez rzucającej się w oczy metki. Trend pojawił się już jakiś czas temu i niektórzy wiązali go z kryzysem, który skierował klientów w stronę uniwersalnej i ponadczasowej klasyki oraz modowego, dalekiego od krzyczących metek minimalizmu. Trend jest coraz silniejszy i wygląda na to, że czekają nas sezony bez wielkiego logo.

Szefowie Gucci – marki kojarzonej z literą G wypisywaną na absolutnie wszystkim – przyznali niedawno, że dyskretniejsze podpisywanie zaczyna się coraz bardziej opłacać. Francois-Henri Pinault, szef francuskiej firmy PPR, która skupia luksusowe marki, stwierdził, że grupa zaczyna stawiać na wyrafinowanie i subtelność, zamiast na wielkie sygnatury. Ludzie zmienili swój stosunek do luksusu. To już nie wielka, lśniąca blacha ze słynnymi literami, czy multiplikowany podpis projektanta. Klienci chcą nienagannej jakości i skromnej, tradycyjnie pojmowanej elegancji. Wyraźnie widać zmieniające się tendencje wśród zamożnych kupujących.

Oczywiście nie ma się co łudzić, że wielkie marki zrezygnują z wielkiego logo. Azja (i niektóre polskie gwiazdki) nie są w stanie obejść się bez widocznej metki. Z całą pewnością jednak mniej markowej krzykliwości będzie na wybiegach i w europejskich butikach. Z nadzieją, że trend podchwycą Polacy, mocno kibicuję dyskretnemu luksusowi. 

Źródło: Telegraph

Luksusowe marki rezygnują z krzykliwego logo

Luksusowe marki rezygnują z krzykliwego logo

Luksusowe marki rezygnują z krzykliwego logo

Luksusowe marki rezygnują z krzykliwego logo

Zdjęcia: Forum

AW

  • Śr., 11-08-2010 gość
    nie wiem jak to przezyje wloska mlodziez i inni kupujacy podrobki
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 11-08-2010 gość
    dzieki bogu !!!!!!!!!! nie moge patrzec na te wiesniary z logo D&G albo Prady ktore mysla ze nie ma nikogo lepiej ubranego od nich bo na koszulce maja znaczek marki :/ zobaczymy czy docenia mode kiedy na ubraniach nie beda widoczne loga
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 11-08-2010 gość
    w takim razie nie będzie sensu kupować takich produktów, bo prawda jest taka, że chodzi głównie o logo i firmę, bo te produkty nie są super jakościowo. Np. spodnie d&g nie mogą się nawet równać ze spodniami levis'a i jeśli nie będzie napisu marki, nikt ich nie kupi :) takie jest moje zdanie
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 11-08-2010 gość
    no nareszcie poszli po rozum do glowy przeciez tracili przez to tyle rynku
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 11-08-2010 Marek biznesmen z Warszawy
    Najlepsze logo ma polo kevin grant fakt koszulki nie sa tanie ale tez nie nosi je co 3-4 na ulicy jak w przypadku rene lacoste , calvin klein, tommy hilfiger czy ralph lauren
    KGFH to mega eksluzywna marka. Miedz polo od Kevina Granta to jest cos ! :)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 11-08-2010 gość
    no i w sumie dobrze. człowiek nie jest tanią powierzchnią relamową/ To masakra kiedy idzie ziomek z białą bluza i z wielkim napisem Dolce Gabbana ! masakra
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 11-08-2010 gość
    Już od dawna luksusowe marki maja podział na tansze ubrania z duzym logo. Im mniejsze logo lob jego brak tym droższa rzecz. tylko wiesniaki chodza z big konikiem czy krokodylkiem, polo lacoste z krokodylkiem jest 2x tansze niz bez za to materiał jest 2x lepszy. Tylko w polsce na razie same ze znaczkami sa. wies tanczy i spiewa.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 12-08-2010 gość
    Nareszcie! Sorry, ale ktoś, kto kupuje daną rzecz, bo ma wielkie logo w widocznym miejscu, to się nazywa "zakompleksiona/y". Dla mnie wielkie logo psuje rzecz i sprawia, że nie nadaje się ona na poważne wyjścia... A już jak widzę te WSZELKIE (czapeczki, klapeczki, majteczki) podróbki z narzucającym się np. logo LV, to mi się śmiać chce, że ktoś jest gotowy za to dać więcej niż 5 zł! To podrobione logo tylko psuje wartość towaru made in China;)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 12-08-2010 inka z BuySmart.pl !
    gość (Środa, 11-08-2010) napisał:



    No tak, tzn. ze koszulka z ogromnym napisem DIESEL juz nie bedzie szpanerska? No nie, co to bedzie!


    Ale jak będziesz mieć z wielkim napisem DISEL - to nadal będziesz oryginalny :)

    Moim zdaniem, lepsze niż loga są inne sposoby kojarzenia z marką. Kratka burberry jest tego dobrym przykładem :) Ale zastanawiam się skąd pani ze zdjęcia ma taki wózek :P

    Moim zdaniem dobrze, jeśli znikną wielkie loga. Chociaż niektórych może brakować - uwielbiam ten kolorowy znaczek hilfigera (nie napis, kolorek :)), albo podoba mi się też logo Givenchy i krokodyl Lacoste - reszta lepiej żeby zniknęła :)

    inka z BuySmart.pl! Daj mi plusa przy wpisach - gram o iPoda!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 12-08-2010 gość
    radziu majdan sie załamie on kocha tureckie koszulki z wielkim logo d&g
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3