Luksusowe marki rezygnują z krzykliwego logo

24 Komentarze
5 Zdjęć
Środa, 11-08-2010

Luksusowe marki rezygnują z krzykliwego logo

Wielkie domy mody i liczące się marki ściągają logo ze swoich produktów. Nadchodzi era luksusu bez rzucającej się w oczy metki. Trend pojawił się już jakiś czas temu i niektórzy wiązali go z kryzysem, który skierował klientów w stronę uniwersalnej i ponadczasowej klasyki oraz modowego, dalekiego od krzyczących metek minimalizmu. Trend jest coraz silniejszy i wygląda na to, że czekają nas sezony bez wielkiego logo.

Szefowie Gucci – marki kojarzonej z literą G wypisywaną na absolutnie wszystkim – przyznali niedawno, że dyskretniejsze podpisywanie zaczyna się coraz bardziej opłacać. Francois-Henri Pinault, szef francuskiej firmy PPR, która skupia luksusowe marki, stwierdził, że grupa zaczyna stawiać na wyrafinowanie i subtelność, zamiast na wielkie sygnatury. Ludzie zmienili swój stosunek do luksusu. To już nie wielka, lśniąca blacha ze słynnymi literami, czy multiplikowany podpis projektanta. Klienci chcą nienagannej jakości i skromnej, tradycyjnie pojmowanej elegancji. Wyraźnie widać zmieniające się tendencje wśród zamożnych kupujących.

Oczywiście nie ma się co łudzić, że wielkie marki zrezygnują z wielkiego logo. Azja (i niektóre polskie gwiazdki) nie są w stanie obejść się bez widocznej metki. Z całą pewnością jednak mniej markowej krzykliwości będzie na wybiegach i w europejskich butikach. Z nadzieją, że trend podchwycą Polacy, mocno kibicuję dyskretnemu luksusowi. 

Źródło: Telegraph

Luksusowe marki rezygnują z krzykliwego logo

Luksusowe marki rezygnują z krzykliwego logo

Luksusowe marki rezygnują z krzykliwego logo

Luksusowe marki rezygnują z krzykliwego logo

Zdjęcia: Forum

AW

  • Śr., 11-08-2010 gość
    To zdjęcie z wózkiem jest komiczne:-) Popieram pomysł. Lubię dyskretne logo. Takie olbrzymie, np. na okularach wyglądają śmiesznie.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 11-08-2010 gość
    jak ta zielinska mogla ten brylok powiesic przy takiej torebce, dobrze ze widel ze soba nie wziela
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 11-08-2010 gość
    moze ta dziewczyna z wozkiem nie wiedziala co pasuje do kratki burberry i stwierdzila ze najlepiej krataka... burberry
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 11-08-2010 gość
    podejrzewalam horodynska o wiecej stylu, zeby taka torebe fendi wywalic, no nie!!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 11-08-2010 gość
    w przypadku zielinskiej nie mozna mowic o krzykliwosci, poniewaz jest to torebka nie az tak szeroko znanej projektantki
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 11-08-2010 gość
    No tak, tzn. ze koszulka z ogromnym napisem DIESEL juz nie bedzie szpanerska? No nie, co to bedzie!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 11-08-2010 gość
    Hahaha nie wiem gdzie dokladnie rezygnuja z "krzykliwego logo" mieszkam obecnie w Las Vegas i tak jak bylo tak jest czyli wielkie loga wielkich projektantow...w beverly hills ktore slynie z wlasnie takowych marek i wielkich logo na alei najbogatszych ludzi swiata tez raczej nie ma szans zeby zmniejszyly sie one do minimum ;/;/ nie wiem skad wy bierzecie takie informacje...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 11-08-2010 gość
    aaaa odnosnie polskich gwiazd to sa wiesniaki ktore chca pokazac ile to nie maja pieniedzy w ameryce nikt nie zwraca uwagi na to jak sie ubierasz i co nosisz gdyz tutaj prawie kazdego stac na to aby nosic rzeczy markowe...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 11-08-2010 gość
    Nigdy nie kupowałam towaru zwielkim logo , uważam że to bardzo topornie wygląda , i nie elegancko . Elegancka kobieta nigdy nie założy bluzki z wielkim logo na przodzie , trochę smaku i gustu kobiety trzeba mieć .
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 11-08-2010 gość
    Nigdy nie kupowałam towaru zwielkim logo , uważam że to bardzo topornie wygląda , i nie elegancko . Elegancka kobieta nigdy nie założy bluzki z wielkim logo na przodzie , trochę smaku i gustu kobiety trzeba mieć .
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3