Luksusowa marka: Diptyque

2 Komentarze
30 Zdjęć
Czwartek, 02-08-2012

W 1961 roku trzech przyjaciół malarz Desmond Knox-Leet, scenograf Yves Coueslant i Christiane Gautrot postanowili produkować tkaniny. Koncepcja na biznes ewoluowała jednak bardzo kreatywnie i szybko. W efekcie wprowadzili na rynek serię świec zapachowych i to one stały się ich sztandarowym produktem. Eleganckie opakowania, wyjątkowe aromaty oraz kompozycje od razu znalazły klientów. Siedem lat później zaprezentowali pierwsze perfumy, L'Eau. Diptyque posiada obecnie ponad 23 zapachowych linii. Wybierać można spośród całej gamy produktów: wód toaletowych, perfum, kosmetyków do pielęgnacji ciała i do domu.

Wszyscy wiemy, że zapach jest ważny. To jeden z bodźców przywołujących wspomnienia, odpowiedzialny za déja vu oraz pobudzających zmysły. Perfumy Diptyque są praktycznym odzwierciedleniem tej teorii. Zapachy bazują na globtroterskich inspiracjach odkrywanych podczas podróży, a następnie zamykanych w butelce. Podobno kompozycje o wielu aromatach wprost uzależniają i nie można ich pomylić z żadną inną marką.

Jednym z najlepiej sprzedających się zapachów jest L'Ombre dans l'Eau, będący wariacją na temat spaceru w angielskim ogrodzie. Kompozycja składa się m.in. z liści czarnej porzeczki i róż bułgarskich. Hitem okazał się też figowy Philosykos z aromatami zielonych liści, kory oraz mlecznej nuty.

Ceny: 50 zł - 906 zł. Kosmetyki tej marki kupisz TU.

http://www.diptyqueparis.com/

EM