Ludzie mają swojego Louisa, psy swojego. Marka Louisdog, która jest psim odpowiednikiem Louisa Vuittona, od niedawna dostępna jest w Polsce. Czy dyskusje na temat ubierania psów w fantazyjne ubranka ucichną i rodacy śladem Amerykanów postanowią podarować swoim pupilom trochę luksusu?
Koszulki, bezrękawniki, sukienki, spineczki – asortyment stoiska pozornie nie różni się od innych sklepów z odzieżą dla psów. Puppy Star Butique postanowił jednak wnieść do handlu coś nowego: sezonowe kolekcje ubranek z wysokiej jakości materiałów. - Produkty sprzedawane na stoisku są wykonane z ekskluzywnych tkanin i z ogromną dbałością o każdy detal. Materiały użyte do produkcji to m.in. organiczna bawełna, kaszmir i kryształy Swarovskiego, niejednokrotnie ręcznie doszywane do ubrań – informują przedstawiciele Puppy Star Butique.
Louisdog jest tylko jedną z marek dostępnych w ich ofercie. Brand istniejący od 2001 roku w Polsce jest zupełną nowością. Wprowadzanie go kilka lat temu nie miałoby sensu. Wtedy ciuszki dla psa po 200-300 zł nie znalazłyby tylu nabywców, ilu znajdują dzisiaj. Chętni mogą przyjść ze swoim pupilem i skorzystać z przymierzalni, czyli wielkiej poduchy, na której mogą postawić swojego psa i przebrać w sukienkę za 210 zł czy udekorowany kryształami od Swarovskiego bezrękawnik za 279 zł.
Na dostępnym w Domu Mody Klif w Warszawie stoisku obecne są też akcesoria od innych marek, m.in. takich jak Milk&Pepper czy Puppia. Choć są tańsze od ubranek Louisdog, a już na pewno od projektantów mody, podchodzi się do nich z taką samą rezerwą jak do ciuszków dostępnych w sklepach zoologicznych, na wystawach psów czy w jednym z działów w TK Maxxie. W Polsce pod dyskusję poddawany jest nie tylko problem rozpieszczania swojego pupila luksusowymi akcesoriami, ale w ogóle fakt ubierania czworonogów.
Tymczasem w Stanach Zjednoczonych, jak informowaliśmy niedawno, ostatnie pięć lat dla firm oferujących luksusowe usługi i produkty dla zwierząt było doskonałe. Agencja Reuters podała, że roczne przychody wzrosły z 41,2 do 53 miliardów dolarów.
MM