Główną postacią i twarzą domu mody Louis Vuitton podczas dwóch ostatnich kampanii reklamowych była królowa popu, Madonna. W najnowszych reklamach zastąpi ją jednak nieco mniej sławna, aczkolwiek dużo młodsza modelka Lara Stone.
Wybór, którego dokonał Marc Jacobs, może trochę dziwić, szczególnie jeśli porównuje się Larę z poprzednimi twarzami marki - Jennifer Lopez, Scarlett Johansson, Naomi Campbell czy Claudią Schiffer.
Wybór Lary, która dzięki charakterystycznej przerwie pomiędzy zębami bywa porównywana do Brigitte Bardot świadczy o tym, że dołączyła do ścisłej czołówki modelek. Potwierdza to także fakt znalezienia się na trzecim miejscu w rankingu modelek sporządzonym przez models.com. Warto dodać, że Lara znalazła się na tym miejscu wspólnie z Anią Rubik.
Lara Stone pojawi się na zdjęciach Stevena Meisela w kampanii Louis Vuitton w sezonie wiosna/lato 2010.
AWP