Lara Stone dla Louis Vuitton

11 Komentarzy
3 Zdjęcia
Wtorek, 15-12-2009

Lara Stone dla Louis Vuitton

Jedna z najbardziej dyskutowanych kampanii reklamowych ujrzała światło dzienne. Chodzi oczywiście o wiosenno – letnią kolekcję domu mody Louis Vuitton i Larę Stone w obiektywie Stevena Meisela.

Młoda następczyni Madonny leży na mchu i trawie w otoczeniu białych gołębi (i torebek ze słynnym logo LV). Seksowna, zalotna, odziana w kolorowe sukienki, drewniaki i z najbardziej pożądanymi torebkami świata mocno akcentuje swoje podobieństwo do Brigitte Bardot.

Dyrektor artystyczny marki Marc Jacobs podkreśla motyw podróży, który nieustannie towarzyszy kampaniom Louis Vuitton. Stąd zieleń, natura, świeżość i otwarta przestrzeń.

Kampania w całej okazałości pojawi sie w lutym przyszłego roku.

Lara Stone dla Louis Vuitton

Lara Stone dla Louis Vuitton

AW

  • Wt., 15-12-2009 gość
    Co by nie mówić, to kampania z Madonna była lepsza. Sama sesja była o wiecie ciekawsza. Tutaj mamy powielany do bólu motyw laluni rozłożonej na ziemi, która tylko leży i pachnie, w oczekiwaniu na księcia z bajki. Względnie wygląda jak zwłoki ofiary gwałtu porzucone w lesie. Motywu podróży nie odnalazłem. Jacobs powiedział, że zrezygnowali z Madonny na rzecz tej 25-latki, bo jest synonimem piękna, młodości i seksapilu. Czyli że kobiety po 30 nie są ich targetem ? Madonna w jakiś sposób wysyłała sygnał, że i po 50 można czuć się młodo i seksownie, a LV ci w tym pomoże (no cóż, taki maketingowy bełkot:) A to ? Moim zdaniem, strzał w stope.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-12-2009 Blair Waldorf
    całkiem niezłe, ale strasznie pospolite. Madonna chyba lepsza.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-12-2009 gość
    Nic mi sie tu nie podoba, takie pomieszanie, nie widac dobrze torebek, modelka jak duch niezywy, ktorej cialo sie rozklada...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-12-2009 gość
    ygląda jak kampania społeczna w której kobiety ostrzega się przeg gwałtami O_o
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-12-2009 agulllka
    gość (Wtorek, 15-12-2009) napisał:



    ygląda jak kampania społeczna w której kobiety ostrzega się przeg gwałtami O_o


    zgadzam się tylko dodać jeszcze lekko rozchylone uda..
    sesja coś okropnie nietrafionego, Madonna jest ikoną i samo to już było gwarancją jakości, poza tym zachowali się jak kamikaze ewidentnie dali znak że stawiają na młodość, więc kobiety powyżej 30-tki mogą się poczuć zniesmaczone a tak naprawdę to dopiero wtedy zaczyna się życie..
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-12-2009 gość
    eeee. beznadziejne. nudne jak diabli.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-12-2009 kość
    jak na meisela to bardzo cienko..
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-12-2009 gość
    Ale zielone buciory :)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-12-2009 gość
    gość (Wtorek, 15-12-2009) napisał:



    Co by nie mówić, to kampania z Madonna była lepsza. Sama sesja była o wiecie ciekawsza. Tutaj mamy powielany do bólu motyw laluni rozłożonej na ziemi, która tylko leży i pachnie, w oczekiwaniu na księcia z bajki. Względnie wygląda jak zwłoki ofiary gwałtu porzucone w lesie. Motywu podróży nie odnalazłem. Jacobs powiedział, że zrezygnowali z Madonny na rzecz tej 25-latki, bo jest synonimem piękna, młodości i seksapilu. Czyli że kobiety po 30 nie są ich targetem ? Madonna w jakiś sposób wysyłała sygnał, że i po 50 można czuć się młodo i seksownie, a LV ci w tym pomoże (no cóż, taki maketingowy bełkot:) A to ? Moim zdaniem, strzał w stope.


    ABSOLUTNIE się zgadzam!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 16-12-2009 gość
    Kampanie z Madonna znacznie ciekawsze, ta sesja jest nieoryginalna jak dzisiejsze czasy czyli co najwyzej "na czasie" ale nie warta wspomnien w przyszlosci.
    Odpowiedz Zgłoś
1 2