La Mania w Harrodsie

24 Komentarze
13 Zdjęć
Piątek, 03-08-2012

Joanna Przetakiewicz rusza na podbój rynków zagranicznych. Mierzy wysoko i ekspansję zaczyna od brytyjskiej stolicy mody i chyba najsłynniejszego domu towarowego na świecie.

W londyńskim Harrodsie ruszyło stoisko La Mania. Dumna z sukcesu Joanna Przetakiewicz zapowiada, że to dopiero początek. Jeszcze na sierpień zaplanowana jest mediolańska premiera kolekcji. A w przyszłym roku La Mania ma wkroczyć do Rosji, na Ukrainę, do Japonii i Chin. Przetakiewicz pamięta również o swoich polskich klientkach i planuje otwierać kolejne salony w największych centrach handlowych w kraju. Aktualnie kolekcje La Mania można w Polsce kupić w warszawskiej Galerii Mokotów i w Silesia City Center w Katowicach.

Biorąc pod uwagę fakt, że Harrods bardzo uważnie dobiera najemców i rzadko decyduje się na marki, za którymi nie stoi solidna przeszłość i historia, można mówić o dużym sukcesie. Wieść niesie, że Harrods zainteresował się projektami Przetakiewicz w lutym, gdy ta prezentowała kolekcję w londyńskiej Royal Academy od Arts. Wystawa „La Mania Winter Tales” odbywała się w czasie trwania Tygodnia Mody w Londynie. Dyrektor Kreatywna zadbała o efekty i imponującą listę gości.

Marka na rynku istnieje zaledwie dwa i lata i jest niewątpliwie jednym z największych sukcesów polskiej branży mody. Przetakiewicz udało się stworzyć użytkową i spójną kolekcję, trafić do wszystkich liczących się w Polsce gwiazd i ruszyć ze sprzedażą, zarówno tradycyjną, za pośrednictwem dwóch salonów firmowych, jak i w internecie. Projekt i kreacje chwalił nawet sam Karl Lagerfeld. I choć oczywiście nie brakuje głosów, jakoby pochwały Karla były interesownym i opłacalnym biznesem, kampania zadziałała, a Przetakiewicz osiągnęła zamierzony cel.

Starannie przemyślana i przygotowana strategia rozwoju, dbałość o wizerunek i nieustanną niemal obecność w mediach oraz stworzony zespół ekspertów zajmujących się marką przełożyły się na sukces. Sukces bardzo kosztowny i wymagający niesłychanych nakładów finansowych. Prawda jest jednak taka, że bez dużych pieniędzy nie da się zbudować od podstaw solidnie działającej marki odzieżowej. La Mania jest doskonałym przykładem na to, że nie potrzebna jest długa historia, modowa tradycja i talent na miarę Coco Chanel. Niezbędne są natomiast pieniądze i wykwalifikowany zespół, by w zaledwie kilka sezonów stworzyć markę, która odniesie sukces. Ów sukces zweryfikuje oczywiście czas, dwa lata to wszak dopiero początek. Wszystko wskazuje jednak na to, że mając takie zaplecze i pracowników, Joanna Przetakiewicz zakłada długą perspektywę i poważnie potraktuje ekspansję i zdobywanie kolejnych rynków.   

Szczerze gratulujemy.

Zdjecia: lamaniabyjoanna.eu

AW

  • Śr., 01-08-2012 Bill
    No niech się uda!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 01-08-2012 Panikto
    Okropnie skrojone sukienki, mierzylam ze 3 razy i zawsze wychodzilam z kwitkiem. Poza tym pokazcie mi kto oprócz Trzepakiewicz i opłacanych celebrytek w tym chodzi ...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 01-08-2012 asdf
    Kulczyk swojej kobiecie sprawił zabawkę w postaci La Manii , więc się bawi dziewczyna. A o koszta martwić się nie musi ;-)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 01-08-2012 Gość
    Panikto (Śr., 01-08-2012) napisał:

    Okropnie skrojone sukienki, mierzylam ze 3 razy i zawsze wychodzilam z kwitkiem. Poza tym pokazcie mi kto oprócz Trzepakiewicz i opłacanych celebrytek w tym chodzi ...



    jak Ciebie nie stać to po co tam wchodzisz a potem narzekasz?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 01-08-2012 lol
    dzidzia piernik
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 01-08-2012 gisele
    z tyłu liceum z przodu muzeum
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 01-08-2012 hsdbclsief
    Jakie to niestety polskie, że tak komentujecie miast się cieszyć z sukcesów polaków, żal dupe ściska, że babka ma możliwości i realizuje pasje. Na szczęscie nie wszyscy jadem szczują !
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 01-08-2012 marzena
    hsdbclsief (Śr., 01-08-2012) napisał:

    Jakie to niestety polskie, że tak komentujecie miast się cieszyć z sukcesów polaków, żal dupe ściska, że babka ma możliwości i realizuje pasje. Na szczęscie nie wszyscy jadem szczują !


    co to za sukces że jest utrzymanką starego dziadka
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 01-08-2012 Gość
    Gość (Śr., 01-08-2012) napisał:

    Panikto (Śr., 01-08-2012) napisał:

    Okropnie skrojone sukienki, mierzylam ze 3 razy i zawsze wychodzilam z kwitkiem. Poza tym pokazcie mi kto oprócz Trzepakiewicz i opłacanych celebrytek w tym chodzi ...





    jak Ciebie nie stać to po co tam wchodzisz a potem narzekasz?


    co za glupi komentarz, tam jest wiele tanich sukienek juz od ok.1 000 pln, ale wiekszosc faktycznie karykaturalnie lezy, glownie z powodu grubych materialow i sztywnych konstrukcji. Kupilam bo wypada, ale nie chodze
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 01-08-2012 Gość
    watpie zeby sie udalo, bardziej zycze sukcesow Ewie M.
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3