Kosmetyczne kampanie antyrakowe

3 Komentarze
8 Zdjęć
Niedziela, 16-09-2012

Jeżeli szukacie pretekstu do zakupu nowego kosmetyku, wybierzcie jakiś szlachetny cel, a poczujecie się podwójnie usatysfakcjonowane. Podsuwamy Wam pomysł i kilka limitowanych produktów znanych marek, oznaczonych Różową Wstążką. Pojawią się już w październiku 2012, a fundusze zebrane ze sprzedaży wesprą Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi i badania nad rakiem piersi, prowadzone w Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Produkty z Różową Wstążką:

- DKNY Fresh Blossom EDP (Cena: 249 zł, 50 ml)
- Clinique, Dramatically Different Moisturizing Lotion z breloczkiem Różowej Wstążki (Cena: 175 zł, 200 ml)
- Estee Lauder, Reparator Perfectionist CP+R z breloczkiem Różowej Wstążki (Cena: 445 zł, 50 ml)
- Clinique, Chubby Stick, nawilżający balsam do ust w kosmetyczce (Cena: 79 zł)
- Estee Lauder, Pomadka i błyszczyk w kosmetyczce (Cena: 140 zł)
- La Mer, The Hand Treatment (Cena: 360 zł, 200 ml)
- Bobbi Brown, BCA Collection „Pink Peony” Illuminating Bronzer plus mini Face Blander Brush (Cena: 150 zł)

Więcej informacji o kampanii TU

AG

  • Niedz., 16-09-2012 Gość
    no mogliby wybrać tańsze produkty .
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 17-09-2012 Gość
    Gość (Niedz., 16-09-2012) napisał:

    no mogliby wybrać tańsze produkty .


    To nie portal biedak.pl czy tandeciara.pl...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 18-09-2012 Gość
    Gość (Pn., 17-09-2012) napisał:

    Gość (Niedz., 16-09-2012) napisał:

    no mogliby wybrać tańsze produkty .



    To nie portal biedak.pl czy tandeciara.pl...


    Ale każdy bez względu na ilość gotówki mógłby pomóc i wesprzeć akcję.
    BTW: Ktoś kto jest rzeczywiście 'luxlux' nie nazwie drugiego człowieka biedakiem czy tandeciarą.
    Odpowiedz Zgłoś