Kate Moss przesadziła z Photoshopem?

11 Komentarzy
12 Zdjęć
Czwartek, 11-10-2012

Kate Moss jest jedną z najpopularniejszych modelek na świecie. Rozpoznawana przez niemal wszystkich, urosła do rangi ikony ze względu na charakterystyczną, wyrazistą urodę. Jej image jest już na tyle utrwalony wizerunkowo, że każda, nawet najmniejsza ingerencją dotycząca wyglądu, zwyczajnie zwraca uwagę a nawet niepokojąco razi.

38-letnia Kate od 11 lat jest twarzą marki Rimmel. Biorąc udział w reklamach wspiera markę i firmuje oferowaną przez nią jakość, estetykę oraz styl. Dziwimy się zatem bardzo, że w najnowszej kampanii modelka wygląda zupełnie nienaturalnie, wręcz sztucznie. Z matową, lekko rozświetloną, naciągniętą, wyprasowaną cerą i dziwnie daleko osadzonymi oczami, nie jest wcale do siebie podobna.

Photoshop to błogosławieństwo i przekleństwo zarazem. Może zdziałać cuda, ale także zwyczajnie zniszczyć wizerunek. Niektóre gwiazdy zdecydowały się nawet na sesje okładkowe do popularnych magazynów bez żadnych poprawek i korekt graficznych. Wśród nich są m.in. Brad Pitt, Eva Herzigowa, Britney Sears, Monica Bellucci czy Taylor Swift.

Szkoda, że PR-owcy marki Rimmel nie zaufali naturalnemu pięknu Kate Moss. Jak sądzicie? Czy to nie lekka przesada?

EM