Coraz więcej polskich marek odzieżowych angażuje do kampanii wizerunkowych modelki rozpoznawalne na międzynarodowym rynku. Mało która firma jednak decyduje się na współpracę na wyłączność, co generuje niestety ryzyko, że jedna modelka firmować będzie kilka marek w jednym sezonie.
Tak stało się w tym roku. Rozchwytywaną okazała się być Karolina Wąż, która wystąpiła w sesji dla marek Aryton i Laura Guidi. W pierwszej naturalna, w drugiej z mocnym, wyrazistym makijażem. O udanej kampanii Arytonu już pisaliśmy. Dziś prezentujemy jesienno-zimową ofertę Laury Guidi.
Projektantka - Bożena Miszczak-Evans - liczy na odwagę swoich klientek. W kolekcji nie zabrakło mocnego koloru i zwierzęcych wzorów w kilku wydaniach. I nie chodzi tu bynajmniej o dyskretne akcenty. Laura Guidi pilnie śledzie światowe trendy i za nimi zestawia różne rodzaje cętek, dodaje do tego paski, pikowania i wyrazisty odcień. Jest też drugie oblicze Laury Guidi, stonowane, klasyczne, bazujące na ponadczasowym duecie czerni z bielą. Projektantka zręcznie manipuluje kontrastami, zderza ze sobą szyk z najwyższej półki i sportowy luz, dopracowany glamour i stylistyczną nonszalancję.
Autorką zdjęć jest Iza Grzybowska.
AW