Kanye West dla Anji Rubik – pornografia czy zmysłowość?

2 Komentarze
12 Zdjęć
Poniedziałek, 09-07-2012

Najsłynniejsza polska modelka jest również szefową nowego na rynku, kolorowego magazynu. Dzieło nosi tytuł 25, jest półrocznikiem i należy do grupy ekskluzywnej, żeby nie powiedzieć kolekcjonerskiej. Pierwszy numer trafił do sprzedaży pod koniec maja.

O tytule mówiło się już od dwóch lat. Apetyt został mocno rozbudzony i można chyba powiedzieć, że to jedna z ważniejszych premier na rynku wydawniczym w branży mody tego roku. Anja Rubik magazyn wydaje razem z mężem, modelem Sashą Knezevicem. 

Piękna naczelna o tytule mówi, że ma być „sensualny, z erotycznym twistem”. To nowe spojrzenie na kobiece ciało i erotyzm, propozycja dla kobiet świadomych swojej seksualności, odważnych i pewnych siebie.

Pierwszy numer 25 poświęcony jest fotografkom. Czytelnicy znajdą w nim sporo ładnych zdjęć autorstwa między innymi: Inez van Lamsweerde, Annie Leibovitz, Corinne Day, Ellen von Unwerth oraz felietony i prezentacje sylwetek inspirujących kobiet z branży mody. Całość to 300 stron bez ani jednej reklamy.
Do zakupu zachęca seria krótkich spotów z udziałem seksownej Abbey Lee Kershaw.

Projekt wspiera również Kanye West, który został głównym bohaterem epatującego erotyzmem, krótkiego i kontrowersyjnego filmu promującego magazyn. Symbole religijne, motywy masochistyczne, sporo nagości i krew. West wie jak szybko znaleźć się w centrum uwagi.

http://25magazine.com/

Cena: 290 zł.

W Polsce 25 Magazine można kupić w warszawskiej GaliLu. Również przez Internet.

AW

  • Pn., 09-07-2012 Gość
    Kanye to szumowina, dziwi mnie, że jest wpuszczny na salony
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 10-07-2012 Gość
    Gość (Pn., 09-07-2012) napisał:

    Kanye to szumowina, dziwi mnie, że jest wpuszczny na salony

    rubik też nie lepsza
    Odpowiedz Zgłoś