Internetowe zakupy za 50 tysięcy dolarów

3 Komentarze
4 Zdjęcia
Czwartek, 09-05-2013

Jest ich sześć, są czerwone, pochodzą z kolekcji Dolce&Gabbana, a na ich metce z ceną widnieje imponująca kwota 50 tysięcy dolarów

Luksusowy butik Net-A-Porter prezentuje swoją najbardziej ekskluzywną ofertę: sześć sukienek słynnego, włoskiego duetu. To najdroższa pozycja w historii sklepu i spore wyzwanie jak na sprzedaż wirtualną. Przyzwyczajenia klientów w ostatnich latach mocno się zmieniły i koneserzy luksusowej mody w sklepach internetowych zostawiają coraz większe kwoty. Wkrótce okaże się czy 50 tysięcy dolarów za sukienkę wydane za pomocą kilku kliknięć myszką jest możliwe. 

Cenna sukienka ma bardzo skromny fason, „grzeczną” długość, wyokrąglony dekolt i rękawy 3/4. Prosty krój jest bogato zdobiony i to w precyzyjnych dekoracjach tkwi siła i wyjątkowość kreacji. Smaczku całej sytuacji dodaje fakt, że sześć sukienek będących w posiadaniu Net-A-Porter stanowi połowę całej, mocno limitowanej produkcji tego modelu. To bardzo luksusowa i wyjątkowo elitarna propozycja Włochów, która dzięki znanemu butikowi internetowemu będzie w zasięgu milionów podłączonych do sieci.

Kupcy Net-A-Porter, którzy zamówili cenne kreacje, nie mają wątpliwości, że wszystkie sześć sukienek szybko znajdzie swoje właścicielki. Przyglądając się sukcesom jakie osiągają sklepy internetowe, jak wysoki reprezentują poziom i jak ekskluzywną mają ofertę, można podejrzewać, że mają racje, a zakup okaże się strzałem w dziesiątkę. 

Właściciele sklepów internetowych z luksusową modą systematycznie podnoszą poprzeczkę cenową swojej oferty. Ceny, które jeszcze kilka lat temu nie miały szans pojawić się w internecie, dziś regularnie widnieją na wirtualnych rachunkach. Przedstawiciele znanego brytyjskiego sklepu internetowego Matches.com przyznają, że chętnie eksperymentują ze swoją najbardziej ekskluzywną ofertą i przekonują się, że kobiety skłonne są płacić za zakupy w sieci coraz więcej. W internetowych sklepach nie dziwią już torebki Hermes za 25 tysięcy funtów, kurtka z metką Saint Laurent za 5 tysięcy funtów czy słynące z drogich rzeczy kolekcje Isabel Marant. Dobrze sprzedaje się również biżuteria z najwyższej jubilerskiej wirtualnej półki.

Sprawdź również za co Dolce i Gabbana muszą zapłacić ponad 343 miliony euro kary.

AW

Internetowe zakupy za 50 tysięcy dolarów

Sześć (z dwunastu) sukienek Dolce&Gabbana za prawie 50 tysięcy dolarów kążda trafi do sklepu internetowego Net-A-Porter

  • Internetowe zakupy za 50 tysięcy dolarów
  • Internetowe zakupy za 50 tysięcy dolarów
  • Internetowe zakupy za 50 tysięcy dolarów
  • Internetowe zakupy za 50 tysięcy dolarów
  • Czw., 09-05-2013 Gość
    przecież w wawie mają drogie kiecki i buty, nic nowego, żadna sensacja
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 10-05-2013 Gość
    Gość (Czw., 09-05-2013) napisał:

    przecież w wawie mają drogie kiecki i buty, nic nowego, żadna sensacja



    a co ma do tego warszawa?

    nowosc polega na tym, ze taka oferta pojawila sie w butiku internetowym a nie na tym, co jest w butikach stacjonarnych w jakims miescie.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 10-05-2013 Gość
    Gość (Czw., 09-05-2013) napisał:

    przecież w wawie mają drogie kiecki i buty, nic nowego, żadna sensacja

    ratunku -nie ma to jak czytanie tekstu ze zrzumieniem
    Odpowiedz Zgłoś