Z okazji 100-lecia istnienia firma Franke zaprosiła modelkę Heidi Klum do pełnienia roli ambasadorki marki. Uznano, że reprezentuje ona wszelkie wartości, które są ważne dla szwajcarskiego producenta wyposażającego nasze kuchnie. Nowoczesność, odwagę w kreowaniu nowych trendów, ale też szacunek dla tradycji. Sami autorzy kampanii mówią, że jako globalnie rozpoznawalna twarz, Heidi Klum kojarzy się wyłącznie z dobrym gustem i swobodną, naturalną elegancją, dlatego uznali, że jest idealna, aby zaprezentować zarówno estetykę, jak i funkcje użytkowe marki. Pierwsze zdjęcia, pokazujące Heidi Klum w futurystycznych kuchennych wnętrzach kojarzą się bardziej z obrazami włoskich mistrzów, niż plakatami reklamowymi. Ciekawe, czy Heidi sprawdzi się w roli „kuchennej pani domu” i zdobędzie nowych klientów dla firmy? Czekamy na opinie.
DM