Gosia Baczyńska for Reserved

21 Komentarzy
2 Zdjęcia
Poniedziałek, 21-07-2008

Gosia Baczyńska for Reserved Marka Reserved po raz drugi zaproponuje nam wysokie krawiectwo za niewielkie pieniądze. Firma, kontynuując współpracę z czołówką polskiej mody, pod koniec roku przedstawi swoim klientkom świąteczno – karnawałową kreację sygnowaną nazwiskiem Gosia Baczyńska.

Idea jest ta sama, co w przypadku poprzedniej linii Paprocki & Brzozowski for Reserved - to, co powszechnie niedostępne i elitarne, ma stać się osiągalne dla szerokiej grupy kobiet. Projektantka obiecuje, że ubrania zachowają kojarzony z nią styl. Na pewno będzie szykownie, kobieco i elegancko. Kolekcja ma przywoływać estetykę lat 20. i 30. ubiegłego wieku i styl Art Deco. Będzie jedwabnie, muślinowo i z błyskiem kryształów Swarovskiego w roli ozdobnych detali. Całość to 40 sylwetek, które pojawią się w sprzedaży oraz 15 dodatkowych kreacji stworzonych specjalnie na potrzeby wrześniowego pokazu.

Gosia Baczyńska for Reserved Kolekcja Gosia Baczyńska for Reserved będzie dostępna w grudniu w 22 salonach Reserved w całej Polsce oraz w wybranych salonach w 8 europejskich krajach.

AW

  • Pn., 21-07-2008 gość
    w takim razie chętnie się wybiorę w grudniu na przechadzkę po reserved w celu znalezienia rarytasów
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 21-07-2008 gość
    gość (Poniedziałek, 21-07-2008) napisał:



    w takim razie chętnie się wybiorę w grudniu na przechadzkę po reserved w celu znalezienia rarytasów


    Radzę się porządnie uzbroić i zacząć trenować swój własny styl rozpychania się łokciami.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 21-07-2008 Hubi
    Projektantka wspaniała,ale jakość tkanin do niczego.Dla nastolatków bawiących się modą i lubiących zmiany.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 21-07-2008 kasssa-ndra
    Przyznam,że zaskoczyła mnie ta wiadomość... Prawie zgadzam się z przedmówcą...;]
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 21-07-2008 Asia z Warszawy
    Paprocki Brzozowski for Reserved miało być wielkim sukcesem. Projektanci marzyli o sprzedaży ubrań w ciągu jednego dnia, jak w H&M. I co ? Najładniejsze ich ubrania nie zeszły z wybiegu do sklepów. Zamiast jedwabi był głównie polyester. Można było kupić wszystko (za wyjątkiem jedwabnej błękitnej bluzki) nawet dwa tygodnie po premierze w sklepach. To samo będzie w przypadku Gosi. Szkoda talentu i rozmieniania na drobne marki projektanta. Reserved (czyli LPP) to nie H&M. To zawsze było druga ligą.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 21-07-2008 luxus
    Asia z Warszawy (Poniedziałek, 21-07-2008) napisał:



    Paprocki Brzozowski for Reserved miało być wielkim sukcesem. Projektanci marzyli o sprzedaży ubrań w ciągu jednego dnia, jak w H&M. I co ? Najładniejsze ich ubrania nie zeszły z wybiegu do sklepów. Zamiast jedwabi był głównie polyester. Można było kupić wszystko (za wyjątkiem jedwabnej błękitnej bluzki) nawet dwa tygodnie po premierze w sklepach. To samo będzie w przypadku Gosi. Szkoda talentu i rozmieniania na drobne marki projektanta. Reserved (czyli LPP) to nie H&M. To zawsze było druga ligą.


    Reserved jest o niebo lepsze od H&M...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 21-07-2008 Asia z Warszawy
    luxus (Poniedziałek, 21-07-2008) napisał:



    Asia z Warszawy (Poniedziałek, 21-07-2008) napisał:




    Paprocki Brzozowski for Reserved miało być wielkim sukcesem. Projektanci marzyli o sprzedaży ubrań w ciągu jednego dnia, jak w H&M. I co ? Najładniejsze ich ubrania nie zeszły z wybiegu do sklepów. Zamiast jedwabi był głównie polyester. Można było kupić wszystko (za wyjątkiem jedwabnej błękitnej bluzki) nawet dwa tygodnie po premierze w sklepach. To samo będzie w przypadku Gosi. Szkoda talentu i rozmieniania na drobne marki projektanta. Reserved (czyli LPP) to nie H&M. To zawsze było druga ligą.




    Reserved jest o niebo lepsze od H&M...


    Twoim zdaniem jest lepsa sieciówka od spółki, która stac na m.in.: Lagerfelda, Stellę, Roberta cavallego? Wiele z ich pomysłów jest później także wykorzystywanych do tworzenia bieżących kolekcji. Nigdy nie reklamowałam ubrań H&M, Reserved kupiła trzy razy z czego dwa razy je reklamowałam: biały sweter w czerwone norweskie wzory po pranbiu (ręcznym tak jak na wszywce) był cały czerwony, a koszula popruła się wzdłuż szwów. Koszmar jakoścviowy, falatne wzornictwo i brak własnych pomysłów. H&M choc to tania marka, jest szanowana (współpraca znanych postaci w tym także Modonny o czymś świadczy) i ma status brandu bedącego w awangardzoie mody. Wystarczy poczytać obcojęzyczna prase fachową.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 21-07-2008 Zi_mon
    Asia z Warszawy (Poniedziałek, 21-07-2008) napisał:



    luxus (Poniedziałek, 21-07-2008) napisał:




    Asia z Warszawy (Poniedziałek, 21-07-2008) napisał:





    Paprocki Brzozowski for Reserved miało być wielkim sukcesem. Projektanci marzyli o sprzedaży ubrań w ciągu jednego dnia, jak w H&M. I co ? Najładniejsze ich ubrania nie zeszły z wybiegu do sklepów. Zamiast jedwabi był głównie polyester. Można było kupić wszystko (za wyjątkiem jedwabnej błękitnej bluzki) nawet dwa tygodnie po premierze w sklepach. To samo będzie w przypadku Gosi. Szkoda talentu i rozmieniania na drobne marki projektanta. Reserved (czyli LPP) to nie H&M. To zawsze było druga ligą.






    Reserved jest o niebo lepsze od H&M...




    Twoim zdaniem jest lepsa sieciówka od spółki, która stac na m.in.: Lagerfelda, Stellę, Roberta cavallego? Wiele z ich pomysłów jest później także wykorzystywanych do tworzenia bieżących kolekcji. Nigdy nie reklamowałam ubrań H&M, Reserved kupiła trzy razy z czego dwa razy je reklamowałam: biały sweter w czerwone norweskie wzory po pranbiu (ręcznym tak jak na wszywce) był cały czerwony, a koszula popruła się wzdłuż szwów. Koszmar jakoścviowy, falatne wzornictwo i brak własnych pomysłów. H&M choc to tania marka, jest szanowana (współpraca znanych postaci w tym także Modonny o czymś świadczy) i ma status brandu bedącego w awangardzoie mody. Wystarczy poczytać obcojęzyczna prase fachową.



    Popieram Asię! Reserved jest mega shitem! Nie jestem również wielkim fanem H&M, ale czasami możona tam coś ciekawego znaleźć... A wielkie nazwiska współpracujące z H&M mówią same za siebie....

    P.S.
    Już w listopadzie: COMME DES GARCONS dla H&M!

    Jeśli udało się namówić czołówkę światowej awangardy /Junya Watanabe i Rei Kawakubo/ do współpracy z H&M to rónież o czymś świadczy...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 21-07-2008 Mantodea
    Zobaczymy co z tego wyjdzie. Popieram inicjatywę :)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 21-07-2008 Frija
    się zobaczy. jakoś większość rzeczy wygląda fajnie, a potem ide do reserved, czy h&m i wcale mi się nie podobają... no cóż.
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3