Mówi się, że czas to pieniądz. Dlatego nieliczni odliczają go nawet podczas urlopu. A skoro już o urlopie mowa, przenieśmy się do pakowania walizki. Jeśli wybieramy się gdzieś z myślą o odkrywaniu podwodnego świata, warto zaopatrzyć się w dobry wodoodporny zegarek.
Z tego faktu zdaje sobie sprawę niemiecka marka Festina. Biorąc pod uwagę fakt, że ludzie najprędzej uwierzą w to, co zobaczą na własne oczy, do sprzedaży wprowadziła zegarki prezentujące swoją jakość już w momencie zakupu. Co bowiem jest bardziej przekonującego niż wodoodporny zegarek w worku wypełnionym wodą destylowaną?
Przezroczyste woreczki wypełnione wodą są dziełem agencji Scholz & Friends Identify, która za swoją kreatywność otrzymała prestiżową nagrodę Epica. Opakowanie, dowodzące jakości zegarków Festina Profundo, ma wzmocnić wiarę w zapewnienia producenta. Jego atutem jest też oryginalny, przyciągający wzrok wygląd.
Producent zegarków powiedział „stop” kupowaniu kota w worku. Przyciągnął uwagę i skupił się na jakości, stosując kreatywny i skuteczny chwyt marketingowy. Miejmy nadzieję, że jego śladem pójdą kolejne marki. Zawsze lepiej wiedzieć, co się kupuje, niż zgłaszać się z reklamacją bądź psioczyć na producenta.
MM