Była Pierwsza Dama Francji wraca do zawodu modelki. Carla Bruni została twarzą jubilerskiej marki Bulgari. O współpracy mówiło się od wielu miesięcy. W końcu światło dzienne ujrzały pierwsze zdjęcia.
Autorem fotografii promujących spektakularną kolekcję Diva jest Terry Richardson, który ostatnio otrzymuje coraz więcej zleceń od najbardziej luksusowych firm w branży. To pierwsza biżuteryjna kampania Carli Bruni, która – komentując nowe zlecenie - nie kryła, że jest wielką fanką jubilerskiego rzemiosła, zwłaszcza z takimi tradycjami jak Bulgari.
Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że zarówno Bruni, jak i Bulgari wywodzą się z Włoch, mimo że artystka i słynna marka przynależą teraz do Francji. Zderzenie rzymskiego „Dolce Vita” z francuskim szykiem i współczesną elegancją to główny cel najnowszej kampanii.
Zobacz również: LVMH przejmuje Bulgari oraz firma Bulgari oskarżona o przestępstwa podatkowe.
AW