Experience de L’Age Rich Cream - bogaty krem na noc, Experience de L’Age Light Cream - lekki krem na dzień, Experience de L’Age Eye and Lip Cream - krem na okolice oczu i ust oraz Experience de L’Age Gel Cream Mask - kremowa maska na twarz i szyję.
Bazą dla wszystkich kosmetyków z nowej linii Experience de L'Age jest rozbudowana formuła oparta o liofilizowane mikrosfery protein zbożowych, które po wniknięciu do komórek epidermy pęcznieją wypychając zmarszczki i wygładzając skórę; ekstrakt z japońskiego zioła Sho-Saiko-To, które stymuluje produkcję włókien podporowych naskórka; ekstrakt z peruwiańskiej rośliny Maca (zwanej też peruwiańskim żeń-szeniem) przyspieszający regenerację naskórka oraz koncentrat olejku z irysa o właściwościach napinających i stymulujących komórki skóry do odnowy.
Linia kosmetyków Experience de L’Age zastąpi dotychczasową serię przeciwzmarszczkową VitAroma Lift Total.
Ceny:
Experience de L’Age Rich Cream: 347 zł
Experience de L’Age Light Cream: 347 zł
Experience de L’Age Eye and Lip Cream: 216 zł
Experience de L’Age Gel Cream Mask: 159 zł
Wszystkie kosmetyki z tej linii będą dostępne w Polsce od września 2006 roku, do kupienia w perfumeriach Marionnaud i wszystkich gabinetach, ekskluzywnych drogeriach i spa, autoryzowanych przez markę Decleor.
www.marionnaud.pl
www.decleor.com
AMG