D.I.Y., czyli oryginalny pomysł na kampanię

0 Komentarzy
6 Zdjęć
Piątek, 30-08-2013

Profesjonalna modelka, doświadczony fotograf, dobry stylista, studio lub plener, fachowy makijażysta i fryzjer. To podstawowe składniki niemal każdej sesji wizerunkowej i kampanii reklamowej jakich tysiące oglądamy w kolorowych magazynach i interencie. Uwielbiana przez gwiazdy, dżinsowa marka Rag & Bone wyłamuje się z tego schematu i oryginalnie podchodzi do tematu swoich sesji.

Firma spakowała torbę swoich ubrań, do tego dołożyła aparat i wysłała dwie takie przesyłki do dwóch znanych modelek: Erin O’Connor i Kirsty Hume. Obie panie miały się wedle uznania ubrać w to, co przysłano i sfotografować dostarczonym sprzętem. Koncepcja zdjęć, pomysł na miejsce, stylizację i wygląd – wszystko dowolne i wedle uznania modelek. Efekt? Naturalne ujęcia naturalnych, codziennych sytuacji: leżenie na hamaku, jedzenie spaghetti, jazda na rowerze. Bez fryzjera i profesjonalnego makijażu. W ubraniach Rag & Bone oczywiście. 

Hume fotografowała Tierney Gearon, która spędziła z modelką i przyjaciółmi dzień w Kalifornii. Zdjęcia O’Connor wykonała w wiktoriańskim domu modelki w Londynie jej przyjaciółka i agent w jednej osobie – Tori Edwards.

Wcześniej w projekcie D.I.Y. Rag & Bone udział wzięły między innymi Miranda Kerr, Karolina Kurkowa, Candice Swanepoel, Jourdan Dunn, Liu Wen i Jessica Hart.

AW

D.I.Y., czyli oryginalny pomysł na kampanię

Kirsty Hume dla Rag & Bone

  • D.I.Y., czyli oryginalny pomysł na kampanię
  • D.I.Y., czyli oryginalny pomysł na kampanię
  • D.I.Y., czyli oryginalny pomysł na kampanię
  • D.I.Y., czyli oryginalny pomysł na kampanię
  • D.I.Y., czyli oryginalny pomysł na kampanię
  • D.I.Y., czyli oryginalny pomysł na kampanię