Ciuch dnia: żakiet BGN

22 Komentarze
2 Zdjęcia
Poniedziałek, 30-03-2009

Ciuch dnia: żakiet BGN

Kto powiedział, że damski żakiet musi być nudny? Francuska marka BGN udowadnia, że absolutnie nie musi i na sezon wiosna – lato proponuje efektowną marynarkę.

Pełne kontrastów ubranie oryginalnie krzyżuje elegancki smoking ze skórzaną ramoneską. Ubranie uszyto z lekkiej wiskozy. Śnieżnobiałą całość łamią złote detale. Marynarkę zapięto na dwa guziki, takie same naszyto na wykładanym kołnierzu, na ramiona nałożono pagony, a zwężające się rękawy zapięto na suwaki.

Cena: 1 570 zł

Kupisz w butikach BGN: we Wrocławiu przy ulicy Oławskiej 3, w Katowicach przy Staromiejskiej 2 i w Krakowie przy Floriańskiej 31.

http://www.bgn.fr/

Ciuch dnia: żakiet BGN

AW

  • Pn., 30-03-2009 gość
    myslalam ze to szlafrok :D
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 30-03-2009 gość
    gość (Poniedziałek, 30-03-2009) napisał:



    znowu pokazujecie tania tandete? Zmniencie wiec nazwe portalu bo BGN to nie jest LUX!


    No wiadomo, śliczne to nie jest ;)
    Ale tu chodzi o markę i o...cenę :/
    Nobo gdyby takie 'coś' za 120 zł nigdy by tutaj tego nie pokazali xD
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 30-03-2009 kołchoz
    haha ale badziewiasta
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 30-03-2009 gość
    okropieństwo, brrrr
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 30-03-2009 gość
    gość (Poniedziałek, 30-03-2009) napisał:



    gość (Poniedziałek, 30-03-2009) napisał:




    znowu pokazujecie tania tandete? Zmniencie wiec nazwe portalu bo BGN to nie jest LUX!




    No wiadomo, śliczne to nie jest ;)Ale tu chodzi o markę i o...cenę :/Nobo gdyby takie 'coś' za 120 zł nigdy by tutaj tego nie pokazali xD


    Takiej panience jak ty to tylko poradzic zeby zapoznala sie z definicja luksusu w slowniku/wikipedii etc. Myslisz ze dasz rade?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 31-03-2009 gość
    mam podobny w stylu militarnym..ale w odcieniu popieloatego beżu i jest super!!!!!!!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 31-03-2009 gość
    wiecej szczegółów na ...
    http://s7.gladiatus.onet.pl/gam…
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 31-03-2009 gość
    gość (Wtorek, 31-03-2009) napisał:



    mam podobny w stylu militarnym..ale w odcieniu popieloatego beżu i jest super!!!!!!!


    STYL MILITARNY JUZ NIEMODNY, BLEEE
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 31-03-2009 gość
    straszny te złote dodatki wyglądaja tandetnie
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 17-04-2009 gośćdb
    średnie
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3