Ciuch dnia: spódnica Donna Karan

33 Komentarze
2 Zdjęcia
Czwartek, 08-11-2007

Ciuch dnia: spódnica Donna Karan Jedynie drobne posiadaczki szczupłej talii dobrze będą wyglądać w spódnicy o fasonie prezentowanym na zdjęciu.

Czarno-biała, szeroka, z zakładkami i elementami tiulu spódnica pochodzi z najnowszej, przewidzianej na 2008 rok, kolekcji Donny Karan. Jest rewelacyjnie rozwiązana w pasie, sztywna, ale nie sprawiająca wrażenia teatralnej. Z tyłu zapinana na niewidoczny zamek. Zestawiona z obcisłym czarnym topem będzie wyglądać bardzo stylowo.

Kosztuje $1 295 czyli 3 300 złotych i można ją kupić w sklepie Nordstrom.

Ciuch dnia: spódnica Donna Karan

MO

  • Czw., 08-11-2007 bulik69
    gość (Czwartek, 08-11-2007) napisał:



    Bardzo prosze nie piszcie nic do mnie i nie komentujcie moich wypowiedzi. Nie wiem co wami kieruje. Rozumiem, że jestem gwiazdą na luxlux, ale nawet gwiazda potrzebuje spokoju więc prosze przynajmniej na kilka dni żebyście nic do mnie nie pisali. Dziękuje.Ludzie jaja sobie robicie , nie wierzę ze ten wpis jest na serio. Nikt nie może być aż tak głupi przecież ....ss vip bylibyśmy wdzięczni gdybyś na kilka dni przestała nas męczyć swoimi infantylnymi wypocinami ale ty pozostajesz głucha na nasze błagania. a może słuch i rozum przytłumiają ci nuty głowy ? ;)


    z ciebie taka gwiazda jak z koziej du..y traba.spodniczka przesliczna.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 08-11-2007 gość
    16:48 [ 8.11.2007] sweet_strawberry - VIP Prześliczna jest :)) Wyglada Bosko. Na szczęście posiadam szczupłą talię więc na pewno sobię sprawie

    zapewne sobie sprawisz jedyne 3,5 tys:P
    haha wiesz co tali nie ma szczoplej dziecko drogie PFFF;| HAHAH
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 08-11-2007 sqra
    Spódnica bardzo wdzięczna...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 08-11-2007 Nigella
    Świetna, bardzo przypadła mi do gustu!Ale ta CENA...no comment...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 08-11-2007 Nikola
    A co do spódnicy to super tylko nie za taką kasę...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 08-11-2007 Nikola
    Boże sweet jaka z ciebie pusta dziewczyna jest
    Wszyscy po tobie jeżdżą a ty i tak swoje przecież każdy wie że wszystko zmyślasz, popełniasz wiele nieścisłości w swoich wypowiedziach...które są nieco infantylne jak na mój gust
    Takich trzeba tępić pozdro dla wszystkich co to robią
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 08-11-2007 gość
    Boze kochany... czy ty ss Vip maz wogule jakies zycie... czy caly czas czekasz az cos nowego dolacza do Luxluxu... bo caly czas jestes piewsza co do komentarzy, niezaleznie czy to buty ,czy dom, czy marmelada... z tego co jest napisane nad twoimy komentarzami to ty bylas na stronie tej spodnici (nie mowiac o innych predmiotach) o 16:48,18:47,18:56,19:02,20:58... wiec moze nie mow ze jestes gwiazda bo prawdziwa gwiazda nie ma czasu sie wysrac (bo caly czas pracuje) a co dopiero pisac dziesiatki komentarzy w przeciagu jednego wieczoru... moze pomysl o tej lobotomii... bo by ci sie przydala...

    A co do spodnicy to bardzo ladna i elegancko wygladajaca... a cena to normalna jak na donne karan... bo i tak sie w czesci placi za metke...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 08-11-2007 gość
    WZbogacona o kieszenie bardzo swietnie.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 08-11-2007 gość


    Skarbie, pracowałem, więc wiem. ;]
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 08-11-2007 gość

    och cóż za szczęście...
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3 4