Ostatnio dość popularne są kolekcje wielkich projektantów dla powszechnie osiągalnych cenowo sieci sklepów. H&M zrobił już z tego tradycję. W tym samym kierunku poszedł Target, dla którego kolekcję stworzył Proenza Schouler, jeden z najważniejszych współczesnych duetów w świecie mody. Wiosenna kurtka z kolekcji Target jest świetnie skrojona, utrzymana w stylu młodych projektantów, którzy mimo, że tworząc kolekcje tanią i szeroko dostępną, nie potraktowali jej ulgowo. Kurtka znakomicie wpisuje się w tegoroczną modę mini. Krótki fason z rękawami 3/4 i wysokimi kieszeniami, ma uroczy okrągły kołnierz, klasyczne, dwurzędowe zapinanie i wiosenne kolory. Serdecznie polecam miłośniczkom Proenza Schouler, które niekoniecznie chcą wydać fortunę, ale koniecznie chcą czuć się w zgodzie z najnowszymi trendami z najwyższej półki.
Cena: $44.99, czyli około 150 zł
Do nabycia w sieci Target, również w sklepie internetowym.
AW