Christian Louboutin planuje sprzedaż luksusowej linii kosmetyków

2 Komentarze
8 Zdjęć
Niedziela, 11-11-2012

Niebawem nie tylko czerwona podeszwa będzie znakiem rozpoznawczym marki Christian Louboutin. Dzięki spółce z Batallure Beauty LLC najprawdopodobniej z końcem 2013 roku na rynek mają trafić pierwsze produkty z linii Beauty.

Choć do końca nie wiadomo, jakiego rodzaju produkty znajdą się w ofercie, to już teraz projektant potwierdza, że będą luksusowe i przygotowywane z największą pieczołowitością, by były jak najwyższej jakości. Dzięki globalnej sprzedaży klientki na całym świecie będą mogły zachwycać się nie tylko czerwoną podeszwą butów, ale i czerwonym kolorem szminki Louboutina. My już nie możemy się doczekać.

MB

  • Niedz., 11-11-2012 Gość
    Pisaliście już o tym
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 15-11-2012 Gość
    wstawiliście na główne zdjęcie fragment z podrobionych butów Louboutina. Firma robiąca to umieszcza to "oznaczenie skóry" aby odróżniać się czymś od oryginału. Troszkę wstyd siedzieć w tej branży i nie wiedzieć :(
    Odpowiedz Zgłoś