Pod względem finansowych wyników brytyjski dom mody dołączył do takich gigantów jak Prada, Gucci i Louis Vuitton. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy odnotowano 18-procentowy wzrost sprzedaży, co w przeliczeniu daje 1,3 miliarda funtów. To precedens w historii brytyjskiego handlu detalicznego. - Jesteśmy jedyną globalną marką dóbr luksusowych z Wielkiej Brytanii - komentuje Stacey Cartwright, dyrektor finansowy -To czyni nas wyjątkowymi. Zróżnicowana oferta, od odzieży po wyroby skórzane jest naszą kartą przetargową.
Tak dobry wynik możliwy był dzięki silnej ekspansji Burberry na rynkach brytyjskim, francuskim oraz chińskim. Pomogło też odświeżenie wizerunku i zaangażowanie do promocji kolekcji takich gwiazd jak Emma Watson, Rosie Huntington-Whiteley i Eddie Redmayne. Swoją cegiełkę dorzuciła też Kate Middleton, która pokazała się w prochowcu Burberry. Model ten został niemal w całości wyprzedany w ciągu 24 godzin.
EM