Burberry Retail Theatre

0 Komentarzy
1 Zdjęcie
Poniedziałek, 20-09-2010

Burberry Retail Theatre

Burberry Retail Theatre to specjalny projekt brytyjskiego domu mody przygotowany na tegoroczny pokaz kolekcji wiosna – lato 2011. 21 września w 25 butikach w 15 miastach na całym świecie powstaną ekskluzywne, uzbrojone w najnowsze technologie stanowiska, przy których zaproszeni goście oglądać będą transmisję londyńskiego pokazu Burberry Prorsum. Za pośrednictwem iPada i specjalnie stworzonej aplikacji będą mogli od razu złożyć zamówienia na ubrania i dodatki z najnowszej, prezentowanej na wybiegu kolekcji.

Zaproszenia na pokaz do butików Burberry już trafiły do szczęśliwych wybrańców. Pozostała część wielbicieli marki będzie mogła obejrzeć pokaz w czasie rzeczywistym w internecie – również u nas - i przez tydzień, do 27 września, zamawiać wiosenno – letnie propozycje na Burberry.com.

Marka Burberry dokonała przełomu w kwestii prezentowania swoich kolekcji i ich bezpośredniej po pokazie sprzedaży. Złożone zamówienia będą zrealizowane w ciągu 7 tygodni. Zwykle mijają miesiące zanim kolekcja z wybiegu trafi do realnej sprzedaży. Autorska idea Burberry „Runway to Reality” powstała we wrześniu 2009 roku i wszystko wskazuje na to, że będzie kontynuowana.

AW