Bohoboco wprowadza na rynek perfumy

2 Komentarze
8 Zdjęć
Sobota, 01-12-2012

Bohoboco rośnie w siłę i przebojem zdobywa rynek polskiej mody. Stojący za marką Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek mają na swoim koncie kilka udanych kolekcji i rzesze zakochanych w ich projektach wielbicielek. Duet ubrał chyba wszystkie liczące się w Polsce gwiazdy, które w kreacjach modnej marki pojawiają się na najważniejszych czerwonych dywanach w kraju. 

Bohoboco udało się również to, co innym polskim projektantom mody się nie udało (mimo że są na rynku dużo dłużej), otworzyć własne butiki w największych centrach handlowych: w warszawskiej Galerii Mokotów i w poznańskim Starym Browarze (pop up shop). 

Panowie nie spoczywają na laurach i mają apetyt na więcej. Lada dzień na rynek trafi pierwszy zapach Bohoboco No 1. Zmysłową kompozycję czarnego pieprzu z łagodną i delikatną wanilią promuje Marta Żmuda Trzebiatowska. Muza i przyjaciółka projektantów brała czynny udział w procesie powstawania No 1. Aktorka wystąpiła w sesji zdjęciowej promującej zapach i w krótkim filmie stworzonym na potrzeby perfumeryjnej kampanii. Zdjęcia powstały w Teatrze Żydowskim, a ich autorem jest współpracujący z marką od początki jej istnienia Marcin Kempski.

Premiera filmu i zapachu w najbliższy poniedziałek. 

AW

  • Sob., 01-12-2012 Gość
    Wszystko dla kasy.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 03-12-2012 joasia1980
    jeśli szukacie tanich fajnych zestawów na prezenty to polecam na all użytkownik JUSRA
    Odpowiedz Zgłoś