Bobbi Brown rusza z kampanią Pretty Powerful

3 Komentarze
1 Zdjęcie
Piątek, 15-01-2010

Bobbi Brown rusza z kampanią Pretty Powerful

Popularna marka kosmetyczna Bobbi Brown zaczyna nową, multimedialną kampanię Pretty Powerful. Promocja rozpoczęła się konferencją prasową zorganizowaną w serwisie Twitter, podczas której można było zadawać pytania związane z makijażem i kosmetykami. 

W kampanię zaangażowanych jest kilkadziesiąt „prawdziwych” kobiet. Osoby związane z marką, znajome, pracownice i klientki. Całość zorganizowana jest w oparciu o scenariusz „przed i po”. Panie opowiadają o swoich kosmetycznych zwyczajach, o tym, co lubią, jaki noszą makijaż, czego szukają, jak chcą wyglądać i jak bycie piękną buduje ich pewność siebie. 

Pretty Powerful będzie miało kolejną odsłonę. 19 stycznia rusza konkurs video. Klientki będą odpowiadać jak zewnętrzne piękno przekłada się na pewność siebie. Przedstawiciele firmy wybiorą 15 kobiet, które otrzymają premierowe kolekcje kosmetyków Bobbi Brown i poproszone zostaną o kolejne nagranie. Wybrane przez Brown trzy finalistki przylecą do Nowego Jorku na kursy makijażu.

Film i uczestniczki kampanii można obejrzeć na specjalnej stronie marki.

AW

  • Pt., 15-01-2010 gość
    Mam pare kosmetykow z Bobbi Brown i sa bardzo dobrej jakosci, ale nie lepsze niz Chanel czy Lancome. Mieszkam w USA i tu kosmetyki Bobbi Brown mozna kupic w kazdym centrum handlowym. Ceny- troszeczke nizsze niz Lancome, Chanel czy Dior.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 15-01-2010 gość
    Bardzo fajna kampania. Każda inna każda piękna.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Niedz., 17-01-2010 Pani_Ponętna..
    jedną z tych kobiet jestem ja.........
    Odpowiedz Zgłoś