Amplituner TEAC

17 Komentarzy
1 Zdjęcie
Środa, 08-11-2006

Amplituner TEAC

TEAC wprowadza na rynek polski amplituner z odtwarzaczem DVD o szerokości zaledwie 215 mm.

Niewielkie urządzenie DVD współpracuje z płytami: DVD-Video, DVD+R/+RW, VCD, SVCD, CD, CD-R/RW. Odtwarza pliki MP3, WMA, JPEG DivX. Poprzez port USB można odsłuchiwać nagrań z przenośnego odtwarzacza MP3, a także nagrać na ów odtwarzacz program radiowy lub muzykę z płyty CD.

Dzięki wydajnemu wzmacniaczowi o mocy 2 x 50W, TEAC DR-H300 mimo niewielkich rozmiarów, z łatwością może nagłośnić średniej wielkości pokój.

Amplituner dysponuje wyjściami wizyjnymi w formacie HDMI, component video, S-Video. Można z niego również wyprowadzić dźwięk w postaci cyfrowej z wyjścia koaksjalnego i optycznego.

DR-H300 wyposażono też w cyfrowy tuner z możliwością zaprogramowania 40 stacji.

Wymiary urządzenia: 215 x 110 x 360mm, waga: 4,5kg.

Cena: 1 900 zł

www.eic.com.pl

MW

  • Śr., 08-11-2006 gość
    W sumie pomysl firmy TEAC byl naprawde ladny i niezly. Ale jak zwykle przy takiej okazji, cosik trzeba spierdolic. Output: to tylko dwukanalowy 2 X 50 [W], przy wbudowanym odtwarzaczu DVD ?? To kompletny bezsens od samego zarania, czyli poroniony pomysl rodem z Poronina (:O( Filmy na DVD w wiekszosci przypadkow stosuja na dzisiaj standardowy zapis w formacie Dolby Digital 5.1, czasem wielokanalowy THX, a rzadko kiedy Linear Stereo PCM. A ten TEAC DR-H300, to klasyczny "stereo-szczak" tylko !! A to deczko za malo kanalow mocy dla audio, czyli tez i brak dekodera wielokanalowego ... za takie pieniadze.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 08-11-2006 gość
    2000zl za takie cos? buahhaha chyba ich w sutach rwie, nigdy.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 08-11-2006 audiofil
    Pewnie ... kupicie shita firmy thampsonic z 11.2 kanałami dzwiękowymi i tak jak większość postawcie głośniki jeden obok drugiego. JESTEśCIE I TAK ZWYKŁYMI AMATORAMI BO WIDZIAŁEM NIE JEDNEGO TAKIE MĄDREGO W GĘBIE CO MA 5.1 GŁOŚNIKI I STAWIA JE BYLE POSTAWIĆ !!!
    NIE WIECIE NAWET ILE TO JEST 50 WATT (pewnie kupicie thampsoncca co ma 700Watt do małego pokoiku bo założe się że w takich mieszkacie) buehehehehe. MOC BARANKI TO NIE TAKA PROSTA SPRAWA KTóRą SIę DA NAPISAĆ W JEDNEJ WARTOŚCI - GŁOŚNIKI ŚWIADCZĄ O DECYBELACH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 08-11-2006 gość
    audiofil ma trochę racji. Prawdziwe 2x50W to nie są żarty, a ten wynalazek to ma tyle ale w papierach...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 08-11-2006 rOOdy
    nigdy!!!!! ej no ludziska kolesiem o oryginalnym nicku "gość" jak tak można było spierdolić moc wyjściową???? za te pieniądze można już wyrwać spokojnie harmana/kardona nawet AVR 130 i za jakieś 5 stów wyrwać nawet średniej klasy zestaw kolumn i ten zestaw zje jakością dzwięku bo mocą może i nie ale harman to harman mercedes wśród sprzętu. chociaż miałem kiedyś teaca niepamiętam już jaki model to był niszczycielem :D moc miał nieokiełznaną :P spaliłem nim pare piszczałek :P ludzie nie napalajcie sie na ten model bo szkoda waszej floty (kasy, pieniędzy, szmalu) oraz czasu POZDRO
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 08-11-2006 rOOdy
    **********
    coś się zjebało i nie wyświetliło "zgadzam się z" między ludziska a kolesiem :P pozdro
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 08-11-2006 gość
    ciekawe czy któryś z nich słuchał muzy na angielskim sprzęcie hi-fi ? 5.1 kibel',chyba że za ok20000zł[cena bez kolumn] osobiście jadę na angliku od kilku lat pozdrawiam
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 08-11-2006 marantz
    a co wy macie uszu 5.1, albo wiecej? Dobre stereo wystarczy nawet w kinie domowym! Chyba, ze jestescie alienami i macie 5.1 uszu i wiecej! Dobry naped , piecyk i monitory - i mamy sukces!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 09-11-2006 gość
    rOOdy (Środa, 08-11-2006) napisał:



    **********coś się zjebało i nie wyświetliło "zgadzam się z" między ludziska a kolesiem :P pozdro


    TO CO BYS POLECIŁ KUPIC ZA OK 2000 TYŚ MOZE YAMAHA PIANOCRAFT E810?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 09-11-2006 gość
    TO CO BYS POLECIŁ KUPIC ZA OK 2000 TYŚ MOZE YAMAHA PIANOCRAFT E810?
    rOOdy (Środa, 08-11-2006) napisał:



    nigdy!!!!! ej no ludziska kolesiem o oryginalnym nicku "gość" jak tak można było spierdolić moc wyjściową???? za te pieniądze można już wyrwać spokojnie harmana/kardona nawet AVR 130 i za jakieś 5 stów wyrwać nawet średniej klasy zestaw kolumn i ten zestaw zje jakością dzwięku bo mocą może i nie ale harman to harman mercedes wśród sprzętu. chociaż miałem kiedyś teaca niepamiętam już jaki model to był niszczycielem :D moc miał nieokiełznaną :P spaliłem nim pare piszczałek :P ludzie nie napalajcie sie na ten model bo szkoda waszej floty (kasy, pieniędzy, szmalu) oraz czasu POZDRO

    Odpowiedz Zgłoś
1 2