Amazon sprzedaje drogie ubrania

2 Komentarze
2 Zdjęcia
Środa, 16-05-2012

Amerykański gigant sprzedaży on-line kojarzy się bardziej z miejscem, gdzie kupuje się książki, płyty i przedmioty codziennego użytku, niż z wysokiej klasy modą. Wszystko jednaka ma się zmienić za sprawą nowego serwisu myhabit.com. Jeff Bezos, szef Amazona, ujawnił gazecie  The New York Times, że firma poczyniła właśnie znaczącą inwestycję w kierunku sprzedaży marek couture. Pracujący przy nowym projekcie zespół składa się ze sztabu profesjonalistów, m.in. makijażystów, stylistów, modeli. Codziennie powstaje 3 tys. zdjęć ubrań, które będą dostępne w sklepie.

Amazon od dawna prowadzi butiki on-line (endless.com i zappos.com), jednak po raz pierwszy celuje w kolekcje od topowych i drogich projektantów oraz domów mody. Wiadomo, że do tej pory podpisano kontrakty m.in. z Michaelem Korsem i Vivienne Westwood, Catherine Malandrino, Tracy Reese. Ubrania będą wysyłane w specjalnych, designerskch opakowaniach.

http://www.myhabit.com

EM