Abbey House S.A. to nowoczesny dom aukcyjny. Inicjatywa powstała na gruncie wieloletnich doświadczeń biznesowych oraz pasji Pawła Makowskiego, Filipa Wyganowskiego i Norberta Pyffla. Spółka działa w oparciu o innowacyjny model biznesowy wzorowany na najlepszych zachodnich odpowiednikach i jest reakcją na potrzebę alternatywnych form inwestowania kapitału oraz próbą wypełnienia luki, jaka istnieje w tej materii na polskim rynku.
To, co wyróżnia Abbey House od innych domów aukcyjnych i platform promowania sztuki, to jego mariaż ze światem biznesu. Abbey House znajduje wspólny mianownik dla tych pozornie oddzielnych bytów. Biznes daje różnorodne narzędzia promocji polskich artystów. Sztuka podnosi prestiż i przynosi zyski instytucjom, które w nią inwestują.
Prezentowany spot reklamowy to zupełna nowość na polskim gruncie. Abbey House jest pierwszym polskim domem aukcyjnym, który ma swoją kampanię reklamową. To kolejny krok komunikowania idei inwestowania w dzieła sztuki. Elegancki i atrakcyjny wizualnie film reklamowy podkreśla biznesową stronę przedsięwzięcia i akcentuje misję, jaką wyznaczyła sobie spółka – łączenie świata sztuki i biznesu. Celem projektu jest uświadomienie Polakom, że budowanie prywatnych kolekcji dzieł sztuki sprzyja budowaniu pokoleniowości i tworzeniu historii. Lokowanie kapitału w sztukę to przejaw myślenia dalekosiężnego.
To ważne wydarzenie na rodzimym rynku sztuki, które wyraźnie pokazuje nowe trendy w podejściu do inwestycji alternatywnych. Spoty skierowane są do inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych.
Abbey House S.A. planuje w najbliższym czasie wejście na rynek giełdy warszawskiej – NewConnect.
http://www.abbeyhouse.pl/abbeyhouse/
AW